אחרי אחד הימים הסוערים בבית"ר ירושלים, שבסיומם פוטר רוני לוי ובעקבותיו יוסי בניון התפטר מתפקידו כמנהל המקצועי, כפי שנחשף ב-ynet, לא רגוע גם בגזרת השחקנים.
הבעלים משה חוגג הודיע כי בשל ההדחה מול טאוטה דורס האלבנית במוקדמות הליגה האירופית, השחקנים יקנסו ב-20 אחוז משכר אוגוסט, שגם כך קוצץ מראש בעקבות ענייני הקורונה. "יש פה שחקנים חוצפנים שאפילו לא התאמצו, והם עוד מדברים על קנס?", אמרו גורמים בבית"ר. ארגון השחקנים כבר שלח הודעה שמתנגדת לקנס, אך בבית"ר לא מתכוונים לוותר.
4 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר
(צילום: אבי רוקח)
4 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים
חוגג. צעד דרסטי
(צילום: עוז מועלם)
מי שיעמוד מחר על הקווים במשחק פתיחת העונה יהיה מאמן הנוער, יוסי מזרחי, כשחוגג מתכוון למנות מאמן קבוע במהלך פגרת הנבחרת. שי ברדה הוא אחד המועמדים, ונראה שלסלובודן דראפיץ' סיכוי נמוך יותר. גם שמו של מרקו בלבול עלה. מאמן זר, כרגע לפחות, לא על הפרק.
בינתיים, המאמן המפוטר רוני לוי נפרד מהשחקנים בהודעת ווטסאפ: "לצערי, לא יצא לי להיפרד מכם בצורה מסודרת. אני מודה לכולם על הזמן שלנו יחד, נהניתי לאמן אתכם. אתם קבוצה טובה ומוכשרת, שבעיניי עם המשך תהליך נכון תוכל להגיע למקומות יפים והישגים יפים לא פחות. מניסיוני העשיר בעולם הכדורגל אני יודע שלפעמים הדברים נגמרים באופן פתאומי. מכל דבר אפשר ללמוד. אני חייב לומר לכם שנכנסתם לי ללב בתקופת עבודתנו יחד, ואשמח לראות אתכם מצליחים. אני זמין עבורכם לכל פנייה, שאלה או התייעצות. בהצלחה רבה בהמשך". 
מי שצפוי לחזור להרכב נגד הפועל חיפה הוא חנן ממן, שלא שיחק מול טאוטה. גם פלייטר האסלביינק יהיה ב-11. במקביל, בבית"ר ינסו להחתים קשר אחורי זר. בקבוצה גם מתכוונים לקדם את חזרתו של מיכאל אוחנה בקרוב.
4 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
אימון מכבי נתניה
אימון מכבי נתניה
ברדה. יחתום בבית"ר?
(צילום: אורן אהרוני)
אחרי שנוצרה מתיחות גדולה בין הקהל לרוני לוי, וגם ליוסי בניון בעקבות ההתעקשות להשאיר את המאמן לעונה נוספת, ובעיקר ההתנגדות של בניון לממש את הסיכום של חוגג מול עומר אצילי, אוהדי בית"ר ירושלים התחברו מאוד למהלך של חוגג, למרות שמדובר בעיתוי בעייתי, 48 שעות לפני פתיחת הליגה.
ארגון לה פמיליה הוציא הודעה, בה בין היתר קרא לאוהדים להגיע מחר לחניה בסמי עופר על מנת לעודד את הקבוצה: "הקהל לא קובע, אבל הקהל תמיד צודק. לכל הנהלת הקבוצה, שחשבה לעשות מה שהיא רוצה עונהשלמה, וחושבת שאנחנו עיוורים. אל תתבלבלו, עוד נחזור למגרשים, נחזור לשגרה, לא נשכח את הלילות השחורים שעשיתם לנו ואת העוול שגרמתם לנו. יום ראשון הקרוב, משחק פתיחה בסמי עופר, כמו שכולכם יודעים השנה מעבר לקורונה היה לנו עציץ על הקווים, עכשיו זה הזמן להגיד ברוך שפטרנו. לכן, כולנו קובעים בחניית עפר (ברחבה המוכרת מאחורי סמי עופר) בשעה 18:30, ניתן את הגב הגדול שלנו, את האווירה המיוחדת כמו שרק אנו יודעים לתת. תחשבו שיש משחק עם קהל,חובה להגיע".
פורסם לראשונה: 11:23, 29.08.20