המאמן החדש של מכבי חיפה ברק בכר לא מבזבז זמן וכבר התחיל לעבוד, 24 שעות בלבד לאחר מינויו הרשמי. הירוקים גיששו אצל עדן שמיר, הקשר שכיכב בקריית שמונה, לאחר מכן שיחק תחת בכר בהפועל ב"ש ובמהלך העונה שעברה עבר לסטנדרד ליאז'.
החוזה הארוך שבו מחזיק שמיר, לשלוש עונות נוספות, גורם לו ללבטים רבים בעקבות ההתעניינות מצד הקבוצה החדשה של מאמנו לשעבר. כרגע הנטייה שלו היא להמשיך לשחק מעבר לים ונראה שרק הצעה כספית גבוהה במיוחד מסגנית האלופה תגרום לו לחזור ארצה.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: הרצל יוסף)
3 צפייה בגלריה
שמיר ומארין חוגגים
שמיר ומארין חוגגים
שמיר (מימין) חוגג במדי ב"ש. תצטרך לבוא הצעה גבוהה
(צילום: ראובן שוורץ)
שני שחקנים נוספים שמוזכרים כמועמדים להצטרף לירוקים הם דן ביטון וטאלב טאווטחה, כאשר המטרה היא להחתים את אחד מהם. בנוגע לסגל הנוכחי, הנטייה של בכר היא לא לוותר על חלוץ הקבוצה ירדן שועה, שלא הסתדר עם מרקו בלבול, הרבה להסתבך בבעיות משמעת ואף סיים בהחלטת הקבוצה את העונה שלו מוקדם משאר השחקנים.
שועה ובכר ייפגשו והמאמן יבהיר לחלוץ מהן הציפיות שלו ממנו. לאחר הפגישה תתקבל החלטה סופית לגביו, אך הנטייה היא להשאירו. בכר רוצה מאוד לראות גם את מוחמד עוואד ממשיך בירוק. החלוץ מסרב בינתיים לחתום על הארכת חוזה במועדון אך בכר מאמין בו מאוד, מתכוון לתת לו את הצ'אנס לשחק באופן קבוע ומקווה שעוואד ישנה את עמדתו.
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
ירדן שועה. בכר רוצה שיישאר
(צילום: ראובן שוורץ)