המפגש בין בני יהודה למ.ס אשדוד בפלייאוף התחתון סיפק אתמול (ראשון) את אחד המשחקים האטרקטיביים מאז החזרה לליגה. שתי הקבוצות, שכבר סיימו את העונה, שיחקו משוחרר ושיתפו לא מעט צעירים, דור ג'אן קבע בדקה ה-90 3:3 דרמטי ומהנה לצפייה.
מאמן הכתומים אלישע לוי סיכם: "אשדוד היו טובים יותר בחצי הראשון, אנחנו חזרנו בחצי השני והראינו אופי וראינו דברים מאוד יפים בהתקפה, תבניות שערים מאוד יפים. אני לא יכול להיות מרוצה ממשחק ההגנה ומהטעויות שעשינו, אבל אלו דברים שקורים. אני חושב שבאופן כללי אנחנו מגלים חוסן, אנחנו לא רוצים להפסיד אף משחק בפלייאוף התחתון. אני מקווה שאנחנו נצליח".
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(צילום: אורן אהרוני)
למרות שהקבוצה לא ניצחה, ניתן היה לראות את טביעת ידו של אלישע לוי בבני יהודה. הקבוצה הראתה אופי וחזרה פעמיים מפיגור, ובשלב הזה של העונה, כשלכתומים לא נשארו מטרות, הכתומים משחקיםי אטרקטיבי, משוחרר ובקצב טוב.
מגמת שיתוף השחקנים הצעירים המשיכה גם אתמול, ומי שהצטיין הוא החלוץ הצעיר רועי בן שמעון שכבש צמד, ושלושה שערים תוך חמש הופעות בקבוצה הבוגרת. "זו תחושה הכי טובה בעולם, אני מאוד שמח על זה ומקווה להמשיך ככה. צריך להמשיך לעבוד קשה. זה כיף שנותנים הזדמנות לשחקנים הצעירים, נצטרך להמשיך להוכיח את עצמנו", סיכם בן שמעון.
2 צפייה בגלריה
בן שמעון וזנטי
בן שמעון וזנטי
רועי בן שמעון חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
לוי התייחס ליכולת של החלוץ ולשיתוף הצעירים: "אני לא מופתע, אני שמח בשבילו, אני חושב שהוא סקורר שעובד מאוד קשה. אני מקווה שהוא ימשיך להיות צנוע, יש לו נוכחות מאוד גדולה. גם הוא וגם איי סילבה קנגאנו, זה חלק מהיעד שלנו ואני מקווה שהם יצליחו".