מכבי חיפה תנסה הערב (20:30) לצמק את הפער ממכבי תל אביב בחזרה לנקודה, כשתתארח אצל מ.ס אשדוד. הירוקים מגיעים למפגש מול השלישית בטבלה עם שתי נקודות בשני המשחקים הראשונים של הפליאוף העליון (תיקו מול מכבי פ"ת ומכבי ת"א).
בכר שיחסר את חוסה רודריגס, שסובל ממתיחה, צפוי לבצע שני שינויים בהרכב, כאשר דוניו תורגל במקומו של ניקיטה רוקאביצה שלא היה טוב במשחקים האחרונים מאז החלים מהקורונה וארנסט מאבוקה קיבל עדיפות על פני רז מאיר בעמדת המגן הימני. עומר אצילי, דולב חזיזה וצ'ארון שרי ימשיכו בהתקפה.
2 צפייה בגלריה
דוניו
דוניו
דוניו. מועמד להרכב
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו לא צריכים להסתכל על מכבי ת"א אלה רק על עצמנו", אמר שחקן בקבוצה. "יש לנו משחק סופר קשה ונעשה הכל לנצח ולצמק את הפער".

בן שמעון: "באים עם ביטחון"

באשדוד מודעים ללחץ איתו מגיעים הירוקים וינסו לנצל זאת כדי לשחזר את הניצחון מהסיבוב הקודם. "באים עם תחושות טובות ועם ביטחון", אמר המאמן רן בן שמעון. "נשחק נגד קבוצה איכותית ונשתדל לעשות את המקסימום".
2 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(צילום: אבי רוקח)
באשדוד יחסרו את הבלם הצעיר, גיל כהן, שסובל מקרע בדרגה נמוכה בשריר הארבע ראשי וייעדר ואת החלוץ האוגנדי, פהאד באיו. לעומתם, הבלם טימותי אוואני והקשר רועי גורדנה שריצה עונש הרחקה במחזור הקודם, יעמדו לראשותו של בן שמעון.
שלומי אזולאי ששוב יעלה עם זריקה נוכח הנקע בקרסולו הוסיף: "מכבי חיפה זו קבוצה שרצה לאליפות, אבל אנחנו מתמקדים במטרות שלנו ובבית עם הקהל שלנו אנחנו רוצים לנצח".