"באים לנצח את מכבי תל אביב. נותנים להם את כל הכבוד שמגיע לאלופה, אבל בבית אצלנו הם לא הפייבוריטים", אמרו במ.ס אשדוד לקראת משחק הבית הערב (שני, 20:00) מול הצהובים של יורגוס דוניס.
באשדוד שואבים אופטימיות לקראת ההתמודדות למרות ההפסד בשבוע שעבר לבני סכנין, מכיוון שבשלושת משחקי הבית האחרונים שלהם צברו את מלוא תשע הנקודות וזאת מבלי להוציא כדור מהרשת.
1 צפייה בגלריה
מ.ס אשדוד
מ.ס אשדוד
מ.ס אשדוד
(צילום: אבי רוקח)
"זה משחק מאתגר בשבילנו שבו נצטרך להיות מאוד מרוכזים ומחויבים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו", אמר מאמן הקבוצה רן בן שמעון. "יודעים שמכבי ת"א מתרכזת באירופה, אבל אני לא מכיר קבוצות ספורט שמגיעות למשחק ולא רוצות לנצח. לכל שלב יש את הריכוז שלו וקבוצה שמשחקת כבר עשר שנים באירופה יודעת לעשות את המעברים האלה. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולעשות את המשחק הכי טוב שאנחנו יכולים".
בן שמעון ייהנה מסגל כמעט מלא, כשהשוער רועי משפתי טרם שב לאימונים מלאים ולא צפוי לעמוד לרשותו, ומי שימשיך להחליף אותו בשער יהיה יואב ג'רפי. מי שיחזור להרכב הוא אקס הצהובים, שגיב יחזקאל, שכבר מצא את הרשת שלוש פעמים העונה, וכן הבלם טימותי אוואני שבשבת האחרונה חש ברע לאחר אימון הערב של הקבוצה ונשלח לבדיקת קורונה, אך יצא שלילי.