היכן ישחק דן גלזר בעונה הבאה? סיכויים גבוהים שקשר מכבי תל אביב יעבור ליוון או לאחת הקבוצות מליגת המשנה באנגליה.
סגנית אלופת יוון, פאוק סלוניקי, הגישה לגלזר הצעה רשמית ומעוניינת לצרפו. ווטפורד, שירדה מהפרמייר ליג לצ'מפיונשיפ, עשויה גם היא להחתימו. ולדימיר איביץ', שאמור להתמנות למנג'ר שלה, מעוניין להחתים את השחקן ששיחק אצלו באלופת ישראל.
3 צפייה בגלריה
דן גלזר
דן גלזר
דן גלזר
(צילום: עוז מועלם)
גם מידלסבורו מליגת המשנה (סיימה את העונה שעברה במקום ה-17), אותה מאמן ניל וורנוק, מעוניינת בגלזר והחלה במגעים עם מכבי תל אביב. הצהובים לא מתכוונים לשחררו לפני סיום משחקי מוקדמות ליגת האלופות, שיחלו ביום רביעי הקרוב מול ריגה הלטבית בסיבוב המוקדמות הראשון של המפעל.
אסטון וילה מהפרמייר-ליג הייתה גם היא בתמונה ושקלה לצרף את גלזר (23), אבל הדבר ירד מהפרק לאחר שהיא הבטיחה בסופו של דבר את הישארותה בליגה הבכירה.
3 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
ינסה להחתים את גלזר אחרי שיקבל את המשרה בווטפורד. איביץ'
(צילום: עוז מועלם)

עגייב מצטרף לכחילה ויאניוטיס

אמיר עגייב חתם היום (שישי) באטרומיטוס היוונית. הקשר ההתקפי ששיחק בעונה שעברה באזרבייג'אן יחזק את הקבוצה היוונית. הוא ירוויח 120 אלף אירו בחוזה לעונה אחת.
3 צפייה בגלריה
אמיר עגייב א
אמיר עגייב א
אמיר עגייב. תחנה חדשה
(צילום: אטרומיטוס)
עגייב בן ה-28 יצטרף לישראלי אחר שמשחק באטרומיטוס, טל כחילה. שחקן נוסף שבוודאי מוכר לאוהדי הכדורגל הישראלים הוא אנדראס יאניוטיס. השוער שאכזב במכבי ת"א בעונה שעברה וכמעט לא זכה לדקות, הושאל בתחילת החודש לקבוצתו לשעבר.
אטרומיטוס היא הקבוצה השלישית של עגייב מעבר לים. הוא שיחק באומוניה ניקוסיה ב-2017 וכאמור סיים חוזה בסומגאיט האזרית, במדיה רשם 32 הופעות וכבש שבעה שערים.