צפו: ערן זהבי מדבר אחרי סקוטלנד
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

אילולא החמצת הפנדל מול סקוטלנד והדחתה של נבחרת ישראל מפלייאוף היורו, נראה כי ערן זהבי (33) לא היה ממשיך במדים הלאומיים אחרי משחקי ליגת האומות, כך נודע ל-ynet.
זהבי לא תכנן להמשיך בנבחרת לקמפיין נוסף, מוקדמות המונדיאל שייפתח רק במרץ הבא, אבל דווקא אותה החמצה, היחידה מבין שחקני שתי הנבחרות, גרמה לו לקבל החלטה ברורה. זהבי, שאינו רוצה לסיים את הפרק שלו בנבחרת אחרי ליגת האומות בחודש הבא עם זכרון של החמצת הפנדל, ינסה גם להפוך לסגן מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים.
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים
שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים
ינסה לתקן את הרושם. ערן זהבי מאוכזב
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
יעקוף את בניון ופייגנבוים?
(צילום: רויטרס)
כרגע הוא מדורג שביעי עם 20 שערים, ואם יכבוש חמישה בארבעת המשחקים הקרובים יעקוף את יוסי בניון ושייע פייגנבוים. זהבי עדיין רחוק ממוטל'ה שפיגלר שהבקיע 33 פעמים.
אחרי ההדחה בגלזגו, בהתאחדות כבר מתחילים לחשב מסלול מחדש לקראת ניצול קמפיין מוקדמות המונדיאל הקרוב, על מנת לבצע הצערה הדרגתית של הנבחרת לקראת המטרה המסומנת, יורו 2024. בנבחרת יש מספר ותיקים עם סימני שאלה לגבי המשך דרכם כמו הקפטן ביברס נאתכו, איתן טיבי, שרן ייני ואחרים.
מעבר לדילול הוותיקים לקראת הקמפיין הבא, יהיה בנבחרת שילוב בין שחקני הדור הנוכחי כמו המצטיינים בחמישי בסקוטלנד, אלי דסה, חאתם אל-חמיד וניר ביטון, יחד עם שחקנים כמו מונס דאבור, טאלב טואטחה, אייל גולסה, דיא סבע ודור פרץ. אל דור הביניים יתווספו גם צעירים יותר כמו יונתן כהן ודן גלזר לצד שחקנים שיכולים עוד לשחק בליגה הצעירה כמו מנור סולומון שיהיה העוגן ההתקפי, מוחמד אבו-פאני, אילון אלמוג ועילאי אלמקייס.
3 צפייה בגלריה
סאן מנחם
סאן מנחם
צפוי לפתוח. סאן מנחם
(צילום באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
ובכל זאת, אחרי תוצאות התיקו של הנבחרת מול סקוטלנד וסלובקיה בליגת האומות, הנבחרת תשחק הערב (ראשון, 21:45) במחזור השלישי מול צ'כיה בסמי עופר. לאורחת, שמגיעה מלרנקה אחרי ששיחקה מול קפריסין (1:2), יש סגל חסר בשל הידבקות שלושת משחקניה בקורונה.
המגמה של המאמן וילי רוטנשטיינר היא להמשיך עם אותו הרכב ששיחק בגלזגו. את מקומו של ניר ביטון, שהוחלט עוד לפני שהתברר כי חלה בקורונה כי יישאר להחלים מפציעתו בסקוטלנד, אמור לתפוס מגן מכבי חיפה סאן מנחם.