אוהדי בית"ר ירושלים מתכוונים להפגין מחר בהמוניהם בבית וגן על היכולת של הקבוצה, לקראת המשחק מול הפועל ת"א. דבריו של רוני לוי לאחר משחק ההפסד למכבי ת"א, "מה שעשינו היה מעבר למצופה", ודאי שלא הרגיעו את הכעס בקרב הקהל הצהוב-שחור.
המשפט הזה שנאמר אתמול (רביעי) על ידי רוני לוי בסיום ההפסד למכבי ת"א, הצליח להסעיר את ראשי בית"ר ירושלים. הצהובים-שחורים רחוקים 29 נקודות מהמקום הראשון, 17 נקודות מהשני ולא ניצחו עדיין בשמונה משחקים בפלייאוף העליון.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
זה שלא הפסיד וזה שלא ניצח. איביץ' ורוני לוי
(צילום: אורן אהרוני)
"יש פה ניתוק טוטאלי", אמר גורם בבית"ר. "המקום השלישי נחמד ומבטיח ללוי חידוש חוזה אוטומטי, אבל לדבר על מעבר למצופה? על מי מנסים לעבוד פה. ביתר ירושלים משחקת את הכדורגל הכי משעמם בארץ, היא במרחק של 29 נקודות מהמקום הראשון, זה כישלון אדיר שלוי הוביל אליו".
הביקורת על המאמן נוגעת בין היתר ליכולת של הקבוצה, שלא כבשה אפילו שער אחד במשחקי הליגה מול האלופה. במועדון גם מבקרים את לוי על כך שלא נתן קרדיט לצעירים של המועדון ולמעשה לטענתם אף שחקן לא עשה שדרוג תחתיו. על פי ההערכות בבית"ר ינסו להגיע להסדר פיצוי מול לוי.
2 צפייה בגלריה
גל אלברמן מכבי חיפה
גל אלברמן מכבי חיפה
אלברמן. השם המפתיע
(צילום: נחום סגל)
בעקבות זאת, בבית"ר כבר מחפשים מאחורי הקלעים מאמנים תחת הגדרה של "יציאה מהקופסא". אל שי ברדה שכבר הוזכר כמועמד, הצטרף שם חדש, עוזר מאמן מכבי חיפה, גל אלברמן, שנחשב לדמות אהודה בבית"ר ואף זכה עמה באליפות האחרונה שלה לפני יותר מעשור.
גם הישארותו של יוסי בניון בספק. בעונה הבאה התקציב יקוצץ משמעותית ויעמוד על 16 מיליון שקל. לבניון יש חוזה לעוד עונה ומשה חוגג מעוניין בהישארותו, אך הכל תלוי בהחלטה של בניון אם במציאות הכלכלית החדשה, הוא יצליח למצות מעצמו יותר מאשר עונת הבכורה.
בבית"ר מדברים על השארת שלד איכותי כמו השוער איתמר ניצן, אלירן עטר, עידן ורד, מיכאל אוחנה שישוב. עם זאת, ישנה אכזבה גדולה מחנן ממן וגם מדן איינבינדר שיתבקש לקצץ משמעותית בשכרו.