מכבי תל אביב תפתח מחר (חמישי, 22:00) את דרכה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית כשתארח את קרבאך מאזרבייג'ן.
"אני חושב שהשבועיים האחרונים היו טובים עבורנו, כי חוץ משחקני הנבחרת - יתר השחקנים התאוששו והתאמנו", אמר מאמן הקבוצה, יורגוס דוניס, במסיבת העיתונאים שקיים לקראת המשחק.
4 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
"קרבאך קבוצה טובה מאוד". דוניס
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
לא יעמוד מחר על הקווים. דוניס
(צילום: עוז מועלם)
"השחקנים עבדו קשה על נושא הכושר. שרן ייני, איתן טיבי ואייל גולסה, ששיחקו בנבחרת, יכולים להיות איתנו. מאור קנדיל שיחק גם במשחק האחרון של הנבחרת וגם אילון אלמוג שיחק היה בנבחרת הצעירה. הם שחקנים מנוסים ומוכנים למשחק. כל השחקנים שהיו בנבחרת כשירים לפתוח בהרכב".
דוניס, שלא יעמוד על הקווים מחר בשל הרחקתו מול זלצבורג, דיבר גם על שחקני הרכש החדשים - הבלם לואיס הרננדס והחלוץ אלכסנדר פשיץ'. "בחרנו בשחקנים האלה כי אנחנו מאמינים ביכולות שלהם", הסביר. "לכל אחד בעמדה שלו יש יכולות שיכולים לעזור לנו. לואיס הרננדס יותר מוכן מבחינת כושר כי הוא עשה הכנה עם מלאגה והוא זמין למחר. פשיץ' צריך טיפה יותר זמן".
4 צפייה בגלריה
אימון מכבי תל אביב
אימון מכבי תל אביב
"המטרה הגדולה שלנו הייתה להגיע לשלב בתים אירופי". שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
על היריבה ממול, אמר: "קרבאך קבוצה טובה מאוד. יש לה הרבה ניסיון והיא שיחקה לא מעט בליגה האירופית ואפילו בליגת האלופות. ניתחנו אותם, זו קבוצה מאוד מאוזנת וחזקה מבחינה הגנתית והתקפית. אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד".
"המטרה הגדולה שלנו הייתה להגיע לשלב בתים אירופי. הסיטואציה שהייתה לנו מול זלצבורג הייתה מאוד מורכבת. השגנו את המטרה הראשונה שלנו כשהעפלנו לשלב הבתים של הליגה האירופית. בכל משחק נבוא להילחם כדי לקחת נקודות. מאמין שאם נשחק טוב, אנחנו יכולים לעלות לשלב 32 האחרונות. כרגע חושבים רק על המשחק מחר. חייבים לנצח את המשחק הראשון, שהוא בבית שלנו".
4 צפייה בגלריה
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
(צילום: עוז מועלם)

כל שחקני מכבי ת"א שליליים לקורונה

היום קיבלה האלופה הישראלית את תוצאות בדיקות הקורונה שעברו כל השחקנים והצוות המקצועי, וכולן יצאו שליליות מלבד אנריק סאבוריט שקיבל תוצאה גבולית. אך מאחר שהוא החלים מהנגיף, גם הוא יהיה בסגל למשחק.
פורסם לראשונה: 15:04, 21.10.20