קפטן הפועל ת"א אוראל דגני לא התאמן אתמול (שני) באימון פתיחת העונה עם יתר חבריו מאחר שלא עבר בדיקות רפואיות, אבל שני הצדדים סקפטיים לגבי האפשרות שיישאר.
דגני, המחזיק בסעיף יציאה של 100 אלף דולר לאירופה, זוכה להתעניינות מצד קבוצות מהליגה הבלגית והקפריסאית, כמו גם קבוצה נוספת מהליגה השנייה בטורקיה שכבר הגישה לו הצעה, אולם המגמה שלו שלא לעבור לשם עם המשפחה. המטרה בהפועל להשאיר לפחות את עומרי אלטמן בקבוצה.
1 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב מול הפועל רעננה
הפועל תל אביב מול הפועל רעננה
זוכה להתעניינות ממספר קבוצות. דגני
(צילום: טל שחר)
כפי שפורסם אתמול לראשונה ב-ynet, השוער אריק ינקו עזב וחתם במכבי פ"ת. הוא נפרד מהקבוצה בפוסט באינסטגרם כשכתב: "הכדורגל דינמי. דינמי לטוב ודינמי לרע. ברוב רובו הוא תלוי באנשים שמושכים לטובתך או לרעתך. אבל זה דינמי. לפעמים מה שאתה רוצה לא הולך לפי התכנית שבנית. אני רק רוצה להגיד שמהצד שלי עשיתי הכול, גם לפני הקלעים וגם מאחוריהם. רוצה להודות לכם, הקהל הכי טוב בארץ, שבטוב וברע הייתם איתי. מגיע לכם יותר". מי שעשוי להחליפו הוא ארנסטס שטקוס.
גם מוטי ברשצקי עזב את המועדון וכתב בעצמו פוסט: "לקח לי שבוע עד שדיברתי או הגבתי על כל העניין כי הייתי קצת בשוק, אבל עדיין לא חושב שזה המקום או הזמן להתייחס לצורה ולדרך שבה המועדון בחר לסיים את ההתקשרות איתי. אבל מעבר לזה, אני מסיים שלוש וחצי שנים (כולל שנת השאלה אחת באמצע) שבהן הייתי שייך למועדון ענק שטיפח ודחף אותי בכל רגע. רוצה להודות לאנשי המועדון, למאמנים, לשחקנים וכמובן לכם האוהדים היקרים שעמדתם והוכחתם שאתם מאחורי הקבוצה גם ברגעים הקשים. מסתיימות להן שלוש שנים אינטנסיביות של פירוק, ירידת ליגה, עליית ליגה, חצי גמר ופלייאוף עליון. בסופו של דבר אזכור את הכל רק לטובה. אז תודה לכם על הכול, אוהב ומעריך תמיד".