למרות הרצון שהממשלה תאשר את הגדלת כמות הקהל באצטדיונים, הדרבי בבלומפילד בשבת (21:00) ייערך כרגע לעיני 1,500 צופים.
כך הודיעה היום (שלישי) מכבי ת"א כשפרסמה את מתווה מכירת הכרטיסים למשחק מול הפועל במחזור הנעילה של העונה הסדירה בליגת העל. "במידה ותתקבל החלטה להגדיל את מכסת הצופים, המתווה המעודכן יפורסם", נאמר בהודעת המועדון.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב. 1,500 צופים ייכנסו לדרבי
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר פשיץ' חוגג
אלכסנדר פשיץ' חוגג
פשיץ' חוגג בדרבי האחרון
(צילום: עוז מועלם)
במתווה שפרסמה מכבי ת"א נאמר, בין השאר: "על פי הוראות משרד הבריאות רק אוהד בעל תו ירוק/תעודת מתחסן/תעודת מחלים בתוקף יוכל לרכוש כרטיס למשחק".
"המועדון הבהיר כי מי שזכאים לרכוש כרטיס, אך אינם בעלי תו ירוק, ייאלץ להימנע מרכישת כרטיס וכי אוהד שיגיע לאצטדיון ללא תו ירוק בתוקף לא יורשה להיכנס לאצטדיון וכספו לא יוחזר. מכירת הכרטיסים תהיה ליציע המזרחי תחתון (שערים 7-8 בלבד) בעלות של 110 שקל לכרטיס. בכניסה לאצטדיון, כל אוהד שמחזיק בכרטיס יהיה חייב להציג את המסמכים הבאים: כרטיס למשחק, תעודת זהות/רישיון/דרכון ותו ירוק התואמים לשם שמופיע על הכרטיס".
"כל אוהד שזכאי לרכוש כרטיס, והינו בעל תו ירוק, יוכל לרכוש כרטיס אחד בלבד. הכרטיס יהיה על שמו ואינו ניתן להעברה בשום אופן. על פי תקנות משרד הבריאות יקבעו חלונות זמן להגעה למגרש. על כל כרטיס יופיע חלון זמן שיש לכבדו ולהגיע בזמן המיועד. מי שלא יגיע בחלון הזמן שנקבע לו - כניסתו למגרש תתעכב. הישיבה באצטדיון תהיה על פי מקומות מסומנים ובמרווחים בין האוהדים".