בהפועל כפ"ס מודאגים מכך שהקבוצה לא מנצחת וגם לא כובשת שערים. ההפסד אתמול (1:0) להפועל חדרה, שנאבקת מולה על ההישרדות, גורם ללחץ, וכרגע הקבוצה ירדה למקום ה-12 בטבלה והיא נמצאת במרחק שתי נקודות בלבד מבני יהודה שמתחת לקו האדום.
עיקר הביקורת מופנית לעבר החלוץ האוגנדי, לוואגה קיזיטו, שלא מצליח למצוא את הרשת בשישה משחקים, בהם הקבוצה הפסידה בחמישה וניצחה רק פעם אחת.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
כפ"ס בתחתית. לוי
(צילום: אלעד גרשגורן)
מאז הניצחון הענק 2:3 על מכבי חיפה במחזור החמישי, בו כבש קיזיטו צמד, של החלוץ ב-17 משחקים הוא 3 שערים בלבד. ואם לא די בזה, הקפטן עומר פדידה (5 שערים) לא מצליח להתאושש מהפציעה ואתמול הוא לא היה בסגל.
גם הניצחון אתמול של הפועל ת"א מול מכבי נתניה סיבך עוד יותר את הקבוצה כשהאדומים חלפו על פניה. לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד בחמישי, המאמן אלישע לוי מתכוון לערוך שינויים בהרכב. "אם לא נבקיע שערים נהיה בבעיה. נצטרך להגיע מוכנים למשחק מול אשדוד ולחשוב איך להגיע ליותר הזדמנויות. נעשה שינויים פרסונליים כאלה ואחרים", הסביר לוי.
2 צפייה בגלריה
קיזיטו בפעולה
קיזיטו בפעולה
מתקשה לכבוש. קיזיטו
(צילום: ראובן שוורץ)
השוער איתמר ישראלי: "אני מאד מאוכזב. משחק מאני-טיים שלא הצלחנו לנצח, וגרוע מזה הפסדנו אותו. למרות זאת, אנחנו לא נוריד את הראש ונביא את הנקודות במקום אחר. יש עוד 11 משחקים והכי חשוב שנשאר ביחד".
אתמול שותפו צמד הזרים החדשים, פלורנט חסאני וג'יימי הופקאט, לראשונה בליגת העל. חסאני גם פתח והתרשמו ממנו בכפ"ס לטובה. החלוץ מקוסובו גם כמעט וכבש שער. הופקאט שולב במחצית השנייה ולא הורגש.