על פי פרסומים בקולומביה, החלוץ ג'ונתן אגודלו סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע, כך צייץ בטוויטר העיתונאי הקולומביאני המוערך, דייגו רואדה.
במחזיקת הגביע מאשרים שחלה התקדמות במשא ומתן בין הצדדים, אך עדיין ישנם מספר פרטים בחוזה שלא סוכמו, למרות שהכיוון בין הצדדים הוא חיובי.
3 צפייה בגלריה
ג'ונתן אגודלו
ג'ונתן אגודלו
הכיוון בין הצדדים חיובי. ג'ונתן אגודלו
(צילום: getty images)
בכל מקרה, אם יסוכמו הפרטים ואכן אגודלו יצטרף לבאר שבע, הצפי הוא שרק בעוד כשלושה שבועות הוא יוכל לשחק, מאחר שרק בעוד מספר ימים הוא יצליח להגיע מקולומביה לישראל, ולאחר מכן הוא ייכנס כנדרש לשבועיים בידוד. מבחינת באר שבע אגודלו אמור להיות המחליף של בן שהר.
מחר (שבת, 20:15) תפתח באר שבע רשמית את עונת 2020/21, כשתארח באצטדיון טדי, שישמש כביתה ככל הנראה לכל אורך העונה, את מכבי תל אביב למשחק הראשון במסגרת אלוף האלופים.
אחרי שבעונה שעברה הייתה הקבוצה היחידה שהצליחה לנצח את הצהובים בליגה (במחזור האחרון) והרסה למכבי עונה קנייה מהפסדים, שואפים בבאר שבע להמשיך להקשות על הצהובים גם מחר (פעמיים נוספות תחת יוסי אבוקסיס ב"ש סיימה בתיקו עם האלופה).
3 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
הזרים עדיין בבידוד ולא ישחקו מחר. ז'וזואה
(צילום: ראובן שוורץ)
באר שבע תתייצב ללא שלושת הזרים שלה: אלטון אקולטסה, ז'וזואה ומיגל ויטור, שטרם סיימו את תקופת הבידוד עם חזרתם ארצה. בשער אמור לפתוח אוהד לויטה, שהעונה יוגדר מראש כשוער הראשון. גם הפעם יפתח אבוקסיס עם שלושה בלמים בהרכב: שיר צדק, לואי טהא ועמית ביטון. שון גולדברג ואור דדיה יהיו המגינים. מרואן קבהא ונאור סבג יתופקדו במרכז הקישור. בהתקפה יפתחו רמזי ספורי, איתמר שבירו וקייס גאנם.
בנוגע לספורי, מדובר בהפתעה שכן הוא השחקן היחיד בסגל שטרם חתם על חוזה מקוצץ ולכן לא אמור להמשיך בקבוצה. בנוגע לשבירו, רק אתמול הוא חתם על חוזה חדש בקבוצה. אמנם הוא גדל במועדון ובשנתיים האחרונות הושאל להפועל ראשון לציון, אך הקיץ הוא כבר היה שחקן חופשי והחליט לחזור להילחם על מקומו במועדון נעוריו.
3 צפייה בגלריה
אילון אלמוג מול רמזי ספורי
אילון אלמוג מול רמזי ספורי
יקבל מקום ב-11 למרות שלא אמור להמשיך. ספורי
(צילום: עוז מועלם)
הבלם הצעיר איתן רצון, שבעונה שעברה שיחק בהפועל עכו, יעבור בתחילת השבוע בדיקות רפואיות ויחתום בקבוצה. במועדון רצו לבחון את החלוץ רותם חטואל במשחק אלוף האלופים, אך מכיוון שבתחילת העונה שעברה היה רשום בעירוני קריית שמונה, שגם היא בליגת העל, חוקי ההתאחדות לכדורגל לא מאפשרים לו להיבחן במשחקי אלוף האלופים או בגביע הטוטו.