הפועל חדרה פתחה הבוקר (ראשון) באופן רשמי את עונת 2020/21 עם לא מעט פנים חדשות: פיראס מוגרבי, ירדן כהן, ריף מסיקה, עומר לקאו, עבדאללה עזאם, עבדאללה ג'אבר, גיל סאלם, סהר דבאח ודור מוסקוביץ'. שחקן רכש שדווקא לא היה הוא שובל גוזלן, נעדר מהאימון מכיוון שהוא עדיין שוהה בבידוד.
לצד הפנים החדשות נותר גם שלד בכיר מהעונה שעברה שכולל את הקפטן מנשה זלקה, דיאא לבאבידי, וויסאם רבאח, עדי טבצ'ניק וגלעד אברמוב. הבלם ג'ונתן סיסה, שנעדר במחצית העונה שעברה עקב פציעה, חזר לאימונים מלאים עם חבריו החדשים ואמור לפתוח את העונה. חדרה כבר סיכמה עם זר נוסף, הקשר הקמרוני רודריג בונגונגי, שצפוי להגיע רק לקראת סוף השבוע.
2 צפייה בגלריה
הפועל חדרה
הפועל חדרה
הפועל חדרה פותחת עונה
(באדיבות הפועל חדרה)
גם הצוות המקצועי עבר ריענון, כאשר רן קוז'וק מונה לעוזר המאמן במקומו של רון קלר, שעבר לאמן את קבוצת הנוער. הצוות המקצועי יכלול העונה גם את אהרון בויקו ואת המאמן המנטלי אוהד בק, מאמן הכושר דוד בובליל ואת מאמן השוערים מאיר טלבי.
המאמן שרון מימר התייחס לפתיחת העונה: "מאוד מרגש לפתוח את העונה החדשה במקום שאני מאוד אוהב ומאוד רוצה שנצליח ביחד. המטרה היא להמשיך את כל התהליך שהתחלנו ולהביא כבוד לעיר".
2 צפייה בגלריה
הפועל חדרה
הפועל חדרה
הקפטן מנשה זלקה
(באדיבות הפועל חדרה)
על הציפיות: "כרגע אנחנו רק בהתחלה, ועדיין לא יודעים איך הקבוצה תיראה. עובדים מאוד קשה, גם אני וגם ההנהלה, כדי לבנות פה קבוצה שתייצג את חדרה בכבוד. אני בטוח שזה יקרה בסוף. חדרה שמה את עצמה במקום טוב בליגת העל ויבואו שחקנים טובים. התמקדנו בשחקנים שיקבלו הזדמנות להוכיח שהם שווים ליגת העל ומי שייקח את ההזדמנות יקבל את הבמה. נמשיך בדרך הזו ונקווה שהשחקנים יתחברו לזה ויעזרו לחדרה".
הקפטן מנשה זלקה: "מאוד מרגש לפתוח שוב עונה בליגת העל. זה לא מובן מאליו עבור קבוצה כמו חדרה, שמתחילה כבר שנה שלישית בליגה הבכירה. ברור לכולנו שאנו נמצאים בתקופה לא רגילה, הקשיים ידועים, אבל אנחנו נמשיך לעשות את הכל על מנת להצליח ברמה האישית, לשמור על הבריאות וכמובן לעמוד במטרות של המועדון".
הקשר עומר לקאו שהצטרף מקריית שמונה: "מאוד רציתי להגיע לחדרה, שמעתי שזה מועדון חם וחממה לצעירים, מקום טוב עם אנשים טובים, אני מאוד שמח להיות פה. אני חושב שהשנה אני אמור לתת את הטון ואת עונת הפריצה שלי. מקווה שזה יקרה".