חלוצה הצעיר של מכבי חיפה סתיו נחמני (18), שעלה העונה לקבוצה הבוגרת ומשתייך באופן קבוע לסגל של ברק בכר, קיבל הצעה רשמית מאספניול הספרדית להצטרף לקבוצה באופן מיידי, כך נודע לראשונה ל-ynet.
סוכנו של נחמני הציג בפני נשיא המועדון יעקב שחר את ההצעה הרשמית והצדדים נפגשו בימים האחרונים עם הצוות המקצועי ודנו בה. הקבוצה הספרדית, שירדה העונה לליגה השנייה ומדורגת במקום השני אחרי 18 מחזורים, מעוניינת לצרף את נחמני בהשאלה לעונה אחת, עם סעיף רכישה בסיומה תמורת מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
סתיו נחמני בפעולה
סתיו נחמני בפעולה
סתיו נחמני בפעולה
(צילום: יאיר שגיא)
הבעלים שחר והמאמן בכר רואים בחלוץ כישרון גדול ומאמינים בו מאוד, ועל מנת לשכנע אותו שלא לעזוב מוכנים להבטיח לו יותר דקות משחק.
נחמני הגיע למועדון כשהיה בן 15 ממכבי ת"א ושותף לראשונה בהרכב הקבוצה הבוגרת כאשר עדיין נותרה לו עוד "שנת שירות" בקבוצת הנוער. נחמני נולד במושב גמזו ומרגע שהצטרף לחיפה בקבוצת נערים ב' הראה יכולות הבקעה מרשימות עם 27 שערים.
2 צפייה בגלריה
בכר על הקווים
בכר על הקווים
בכר. מוכן לתת לנחמני יותר דקות
(צילום: ראובן שוורץ)
בעונת 2018/19 הוא הבקיע 16 שערים בקבוצת נערים א' שזכתה בגביע המדינה והוקפץ לקבוצת הנוער שבה כבש שישה שערים נוספים. בעונת 2019/20 הוא היה מלך השערים של ליגת העל לנוער עם 17 שערים - עונה שהופסקה בשל התפרצות הקורונה אחרי 23 מחזורים בלבד.