סלובדאן דראפיץ' ושי ברדה יקיימו היום (ראשון) את אימון הבכורה שלהם בבית"ר ירושלים אחרי שחתמו רשמית ביום שישי על חוזה עד לתום העונה. כזכור, הסיכום של השניים במועדון פורסם לראשונה ב-ynet.
דראפיץ' וברדה צפו במהלך סוף השבוע בקלטות של משחקי בית"ר: מהעונה שעברה, ההפסד לטאטוה האלבנית במוקדמות הליגה האירופית וה-0:1 על הפועל חיפה בסוף השבוע שעבר.
2 צפייה בגלריה
דראפיץ' וברדה עם חוגג וחולצת המועדון
דראפיץ' וברדה עם חוגג וחולצת המועדון
דראפיץ' וברדה עם חוגג וחולצת המועדון
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
2 צפייה בגלריה
אנטואן קונט
אנטואן קונט
קונט. יעזוב?
(צילום: ראובן שוורץ)
בפני דראפיץ', שמרגע החתימה זכה למאות הודעות תמיכה מאוהדי בית"ר ירושלים, יעמדו מספר החלטות שיצטרך לקבל. בחירת קשר זר אחורי, זאת אחרי שיוסי בניון בחן מספר אופציות והתקיימו מגעים עם חלקם, ושאלות לגבי הסגל הקיים. החלוץ שלומי אזולאי רוצה לעזוב ויצטרכו למצוא לו מחליף. דן איינבינדר, שמשה חוגג כבר ביקש ממנו למצוא לעצמו קבוצה מתוך תפיסה של שיתוף שחקן צעיר במקומו והאם אור זהבי ימשיך במועדון.
בבית"ר מנסים עדיין למכור את אנטואן קונט ולוי גארסיה, שעשוי לעבור בהשאלה לליגה הטורקית. בשיחות עם חוגג הבהירו דראפיץ' וברדה כי רק אחרי שבוע אימונים, כשיראו את הצרכים של בית"ר, יקבלו החלטות מקצועיות לגבי שחקני הסגל הקיים.
מי שנמצא במשא ומתן מתקדם הוא המגן הימני של הנבחרת הצעירה של פרגוואי, סנטיאגו אוקמפוס (18), ששיחק בעונה האחרונה בנוער של יובנטוס. מנגד, החלוץ שלומי אזולאי עשוי לעבור לאדאנספור מהליגה השנייה בטורקיה בה חתם איסמעיל ריאן. גם המגעים בין אזולאי והקבוצה הטורקית נמצאים בשלב מתקדם, אך הוא במו"מ גם עם בני סכנין.