מכבי תל אביב תארח מחר את הפועל כפר סבא וכרגיל מבחינת האלופה העונה, האתגר יהיה לשמור על מתח גבוה במעבר שבים משחקי הליגה האירופית לליגת העל. המשחק מול כפר סבא מגיע אחרי התיקו 1:1 המרשים בבלומפילד מול ויאריאל ביום חמישי האחרון.
עד כה המעברים האלו לא נעשו על הצד הטוב ביותר בלשון המעטה מבחינת הצהובים, שהצליחו לחבר שני ניצחונות ליגה רצופים רק כאשר לא היה ביניהם משחק במסגרת האירופית - מול בני סכנין (1:2) והפועל חדרה (0:1) בשני המחזורים האחרונים. פתיחת העונה החלשה מביאה את הקבוצה של יורגוס דוניס למשחק מחר כשהיא במקום השמיני עם תשע נקודות משישה משחקים, כשיריבתה מדורגת מקום אחד מעליה, עם נקודה אחת יותר אך גם עם משחק עודף.
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו קבוצה גדולה. בכדורגל יש לחץ, אם אתה מייצג את מכבי תל אביב אתה צריך להיות מוכן", אמר דוניס לקראת המשחק. "בתחילת העונה עשינו לעצמנו עבודה קשה בשני המשחקים הראשונים. אחרי המשחק נגד מכבי חיפה, וגם בשבעים דקות מול מכבי חיפה, התחלנו לשחק טוב, מצאנו איזון. אמרתי כבר שיש לחץ בכל משחק, כל משחק הוא כמו גמר ואנחנו צריכים לשפר את היכולת שלנו".
דור פרץ, שבישל את השער של הצהובים מול וי הוסיף: "אנחנו מתכוננים למשחק כמו שצריך עם אסיפות וידאו, טקטיקה. כל מה שהמאמן מבקש נעשה על המגרש, הוא זה שנותן את ההוראות הטובות. אנחנו צריכים להגיע מוכנים ולא משנה נגד מי. הקהל מאוד חסר, במיוחד אצלנו, שאמורים להיות 30 אלף צופים בכל משחק שאמורים לדחוף אותנו, אבל המשחק הוא אותו משחק והנקודות שצוברים הן אותן נקודות. אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולקחת כל נקודה".
3 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ
(צילום: עוז מועלם)

תורג'מן: "יכולים לעשות דברים יפים מול מכבי ת"א

הניצחון הענק (2:3) על מכבי חיפה נתן הרבה אוויר להפועל כפר סבא לקראת המשחק מחר מול מכבי ת"א. בקבוצה אופטימיים שגם מול האלופה אפשר לצאת עם תוצאה טובה.
המאמן עמיר תורג'מן: "ראינו מול מכבי חיפה במחצית הראשונה את הדברים עליהם אנחנו צריכים לעבוד, ובמחצית השנייה את הפוטנציאל של הקבוצה הזו. זה קורה לנו כבר מספר פעמים, ועל כך אנחנו צריכים לתת את הדגש – ריכוז לאורך כל המשחק ועבודה קשה. יש פה סגל רחב וישחק מי שיעמוד בדרישות".
3 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן על הקווים
עמיר תורג'מן על הקווים
אופטימי. עמיר תורג'מן
(צילום: אורן אהרוני)
המאמן המשיך: "אני סבור שנוכל לעשות דברים יפים מול מכבי ת"א. הם קבוצה מצוינת, האלופה, עושה דברים יפים באירופה. אבל אם השחקנים שלנו יצליחו לשמור על קצב ואינטנסיביות לאורך דקות רבות, נוכל לצאת עם נקודות. זו ליגה צפופה ואת ההבדל צריכות לעשות פעולות קטנות בתוך המשחק בהגנה ובהתקפה".
מי שייעדר במשך מספר שבועות הוא השוער איתמר ישראלי שעבר ניתוח להוצאת התוספתן. בשער ימשיך לעמוד מתן זלמנוביץ' שהפגין יכולת מצוינת מול חיפה.