בצל פתיחת הליגה הגרועה ביותר של מכבי תל אביב ב-13 השנים האחרונות, היא תנסה לפצות בזירה האירופית ולהתרכז במשחק הערב (20:00) מול סיבאספור הטורקית בחוץ. במחזור הפתיחה הצהובים ניצחו 0:1 את קרבאך מאזרבייג'ן ושלוש נקודות נוספות יקרבו אותם לשלב הבא.
המאמן יורגוס דוניס כנראה חושב גם על המשחק ביום שני מול מכבי חיפה, ומתכוון לספסל את יונתן כהן, אנריק סאבוריט ואייל גולסה. מי שצפויים להחליף אותם הם אופיר דודזאדה, אבי ריקן ואיתי שכטר. מערך חמשת השחקנים בהגנה יישמר ויכלול את לואיס הרננדס. דן גלזר ודור פרץ צפויים לשוב להרכב.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א בטורקיה
(צילום: מכבי ת"א)
3 צפייה בגלריה
אייל גולסה ודן גלזר חוגגים
אייל גולסה ודן גלזר חוגגים
אייל גולסה ודן גלזר
(צילום: אורן אהרוני)
סיבאספור נמצאת במקום ה-14 בלבד בליגה הטורקית (משחק חסר) עם שבע נקודות בחמשת המשחקים הראשונים של העונה ולא ניצחה במשחק ביתי תקופה ארוכה. דוניס יחסר את טל בן חיים שטרם החלים מהמרפק שספג מז'וזואה במשחק מול הפועל באר-שבע בתחילת השבוע, כשמי שהצטרף לראשונה לסגל הוא החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ'.
דוניס אמר אתמול לקראת המשחק: "כל משחק בשלב הזה הוא קשה, סיבאספור שיחקה טוב מאוד נגד ויאריאל (5:3), שהיא יריבה חזקה. הם שיחקו כדורגל התקפי. ניתחנו את היריבה, אנחנו יודעים מה החוזקות שלהם.
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
(צילום: מכבי ת"א)
"החודש האחרון היה מאוד מורכב לאור העובדה שחסרנו שחקנים שחלו בקורונה", המשיך היווני. "איבדנו 12 שחקנים ועכשיו אנחנו מנסים לבנות מחדש צעד אחר צעד. אני מניח שכולכם יודעים שזה קשה להחזיר לכושר שחקן שלא התאמן שבועיים והיו לנו שחקנים שהיו עם תסמינים. בתקופה הזו יש לנו משחק כמעט כל 3-4 ימים וזה משפיע על ההחלטות שאנחנו מקבלים בנוגע להרכב. הסיטואציה מקשה על כל קבוצה. אנחנו מקצוענים ואנחנו ננסה להתאים את עצמנו לכל דבר".
פורסם לראשונה: 07:22, 29.10.20