חבר הכנסת יואל רזבוזוב (יש עתיד-תל"ם) פנה היום (ראשון) ליו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון, בבקשה לקיים דיון בנושא החזרת הקהל לכלל ענפי הספורט.
"כמעט בכל המשק הישראלי ישנה חזרה הדרגתית ומבורכת לשגרה. חופי הים פתוחים לחלוטין, הקניונים, המסעדות והברים תחת מגבלות. חתונות קיבלו היתר עד 250 מוזמנים. אך כמו תמיד, הספורט הישראלי נמצא בתחתית שרשרת המזון", כתב רזבוזוב.
2 צפייה בגלריה
יואל רזבוזוב
יואל רזבוזוב
יואל רזבוזוב
(צילום: אורן אהרוני)
"בספורט ישנה החלטה גורפת לא לאפשר קהל בכל הענפים. מדובר בהחלטה רוחבית ומנותקת מקצב האירועים בשאר במשק, לרבות בתעשיות של מזון, בידור ופנאי. על כן, אני מבקש לקיים דיון דחוף בוועדת הקורונה על מנת לגבש תכנית להשבה הדרגתית של קהל בכל ענפי הספורט. במיוחד בתקופה כזאת עלינו להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסה, ולא לקבל רק החלטות רוחביות ומנותקות מהמציאות". בעקבות פנייתו של רזבוזוב, ועדת הקורונה תקיים ב-22 ביוני דיון בנושא
בנושא אחר, רזבוזוב בתפקידו כיו"ר שדולת הספורט בכנסת, נפגש היום עם יו"ר מינהלת הליגה הלאומית בכדורסל, עוגן יוחננוב, ונציגי הקבוצות וקיבל סקירה על הליגה. בנוסף, יוחננוב ביקש שרזבוזוב יסייע בכך שהיא תהיה מתוקצבת על ידי גופי המדינה, בדיוק כפי שהליגה השנייה בכדורגל מתוקצבת.
2 צפייה בגלריה
יוחננוב. יהיה שינוי?
יוחננוב. יהיה שינוי?
יוחננוב. יהיה שינוי?
(צילום: ספי מגריזו, איגוד הכדורסל)
"איך שאני רואה את הדברים, הליגה הלאומית נותנת דחיפה לנוער, שאח"כ מקדם את הנבחרות ואת ליגת העל. הפרספקטיבה הזו חשובה ואני מאמין כי צריך לחזק את הפירמידה מלמטה ולתת את הבסיס. אלמד את הנושא ואשוחח על כך עם שר הספורט", אמר רזבוזוב.