מכבי חיפה תארח מחר (שבת, 18:45) את מ.ס אשדוד במסגרת המחזור החמישי של ליגת העל, רגע לפני היציאה לפגרת משחקי הנבחרת. הקבוצה של ברק בכר מגיעה אחרי התיקו 2:2 נגד מכבי ת"א, שכזכור נפתח ב-0:2 לחיפאים, אך הירוקים לא הצליחו לשמור על היתרון והסתפקו בחלוקת נקודות.
על היריבה, אמר המאמן: "מבחינתנו אשדוד היא הקבוצה הכי טובה שיש. קבוצה מוכשרת עם שחקנים טובים שיכולים להכריע בכל רגע נתון את המשחק כך שנצטרך לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ההחלטות הסופיות יתקבלו מחר. ברק בכר
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
אדוארדו גררו כובש
אדוארדו גררו כובש
ימשיך בשער? גלזר
(צילום: אורן אהרוני)
באשר לשינויים בהרכב, הודה בכר כי יש עומס בעמדות מסוימות. עומרי גלזר שפתח בשער במשחק האחרון במקומו של ג'וש כהן - עשוי לשוב לספסל, אך המאמן אמר שההחלטה בנושא תתקבל "סמוך למועד המשחק". מי שיחסר הוא יובל אשכנזי, שסובל מפציעה ועתיד לשוב לסגל אחרי הפגרה.
עאיד חבשי התייחס לשילוב של בוגדן פלאניץ' בקבוצה: "ממשחק למשחק ומאימון לאימון השילוב משתפר. מדובר בבלם ברמה גבוהה מאד שבא להצליח ורוצה להוכיח את יכולותיו. ממשחק למשחק נשתפר, המשחק מול מכבי ת"א מאחורינו. נתקן מה שצריך מהמחצית השנייה. אנחנו צריכים לבוא הכי מוכנים למשחק מול אשדוד ולהשאיר את הנקודות בבית. יש לנו צוות מקצועי הכי טוב שיכול להיות כדי להכין אותנו למשחק".