הפועל תל אביב ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. לוסיו הברזילאי סיכם לעונה אחת וישתכר 125 אלף דולר. החלוץ מגיע במקומו של בן שהר, שכזכור כבר סיכם את תנאיו אבל חזר בו על מנת לחתום במכבי חיפה.
הפועל ת"א תהיה התחנה החמישית של לוסיו בישראל. הוא נחת בארץ בקיץ 2016 וחתם בהפועל באר שבע. באמצע עונת 2016/17 הושאל למ.ס אשדוד. לאחר מכן עזב את ישראל, אבל שב ב-2018 ושיחק שנתיים בהפועל חדרה. בקיץ הקודם הצטרף לקריית שמונה. סה"כ כבש לוסיו 29 שערים ב-106 הופעות בארץ.
2 צפייה בגלריה
לוסיו בפעולה
לוסיו בפעולה
לוסיו בפעולה
(צילום: אפי שריר)
במקביל, בתום ישיבה לילית, בהפועל ת"א התקבלה החלטה לפיה מי ששימש בעונה שעברה כקפטן המועדון, עומרי אלטמן, לא ימשיך במועדון.
ביממה האחרונה הייתה התלבטות בהפועל ת"א בנוגע לחתיכה האחרונה בפאזל שנבנה בסגל, בין הצעה חדשה לקפטן לבין החתמת חלוץ זר, שבסיומה הוחלט ללכת על האופציה השנייה.
2 צפייה בגלריה
אלטמן מאוכזב
אלטמן מאוכזב
עומרי אלטמן
(צילום: עוז מועלם)
אלטמן קיבל לפני חודשיים הצעה מהפועל ת"א - 150 אלף דולר לשלוש עונות - נמוכה בכ-30 אלף דולר לעונה לעומת שכרו בעונה החולפת. התמהמהות קצרה מצידו גרמה לראשי המועדון להודיע לו מספר ימים לאחר מכן כי ההצעה לא בתוקף.
למרות שיחות מאחורי הקלעים בין אלטמן לקלינגר, הקפטן לשעבר לא קיבל הצעה נוספת, בעיקר בעקבות החתמת שלומי אזולאי. אלטמן ינסה למצוא קבוצה בחו"ל, כאשר עד עכשיו הוא לא קיבל אף הצעה רשמית מקבוצה אחרת בליגה, למרות מסרים ראשוניים מבית"ר ירושלים.
סיאנדה קולו נחת לפנות בוקר בארץ אבל כרגע הוא תקוע בנתב"ג בגלל בעיות עם אישור העבודה שלו. ברשות האוכלוסין טוענים שהאישור שלו לא תקין ולכן הוא יגורש בחזרה לדרום אפריקה.