הפועל באר שבע תיאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא אחד השחקנים המשמעותיים שלה, הבלם מיגל ויטור הסובל מקרע בשריר הירך.
הקפטן הבאר שבעי, שבעבר סבל מפציעות קשות בברכיים שהשביתו אותו לתקופות ארוכות, נפצע במהלך המחצית הראשונה של משחק הליגה נגד הפועל כפ"ס שהסתיים בתיקו 0:0. היום הוא עבר בדיקה נוספת ובהודעת המועדון שפורסמה היום (שלישי) נכתב: "בבדיקת אולטרסאונד שנערכה הבוקר למיגל ויטור התגלה קרע בשריר הארבע ראשי. השחקן יחל בהליך השיקום עם הצוות הרפואי של המועדון וצפוי להיעדר מספר שבועות".
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור פצוע
מיגל ויטור פצוע
חודש וחצי של היעדרות. ויטור
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור פצוע
מיגל ויטור פצוע
רגע הפציעה
(צילום: אורן אהרוני)
בדרך כלל משך ההחלמה לפציעה שכזאת אורך בממוצע כחודש וחצי. לא מן הנמנע שבאר שבע תיאלץ להסתדר ללא מנהיג חוליית ההגנה בכל שלושת המשחקים בסיבוב השני של שלב הבתים בליגה האירופית. הראשון שבהם, נגד באייר לברקוזן, יערך ב-26 בנובמבר והאחרון נגד ניס ב-10 בדצמבר, בעוד חודש בדיוק מהיום.
בסגל של באר שבע שלושה בלמים טבעיים נוספים: לואי טהא ושיר צדק הוותיקים ואיתן רצון הצעיר. העונה גם מרואן קבהא מתופקד כבלם במקרה הצורך, וגם הקשרים מריאנו בריירו ודוד קלטינס מסוגלים לשחק בעמדה זו.
בשורות חיוביות עשויות להגיע דווקא מהבלם עמית ביטון, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו בתחילת העונה. הוא החליט שלא לעבור ניתוח שהיה משבית אותו לעונה שלמה, אלא לעבור שיקום פיזיותרפי ולנסול לחזור לשחק עם רצועה קרועה. בימים האחרונים הוא הגביר את קצב האימונים ועשוי לחזור לכשירות מלאה בתוך שבועות בודדים.