לאחר טיסה של כחמש שעות, נחתה מכבי תל אביב בספרד לקראת המשחק מול ויאריאל (חמישי, 22:00) בליגה האירופית. הקבוצה של יורגוס דוניס ערכה הערב (רביעי) אימון מסכם באצטדיון דה לה קרמיקה.
דוניס דיבר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מצפים למשחק קשה. הם הפייבוריטים למקום הראשון, אבל אנחנו מאמינים בקבוצה ובשחקנים. יש לנו משחק חשוב מאוד גם ביום ראשון. אם יהיו שחקנים עם בעיות או עייפות נצטרך להגן עליהם".
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
(צילום: ראובן שוורץ)
בלם הקבוצה אנריק סאבוריט: "ויאריאל זו קבוצה שתמיד אהבה להחזיק בכדור. עברו אצלה שחקנים ומאמנים שונים, אבל היא תמיד שיחקה באותו סגנון ואני חושב שהיא קבוצה נהדרת".
הבלם לואיס הרננדס, שישוב לשחק במולדתו, אמר: "תמיד מרגש להגיע לספרד ולפגוש קבוצה טובה כמו ויאריאל, לשחק מולה בליגה האירופית ולראות את הרמה שלנו מולה".
3 צפייה בגלריה
הרננדס במאבק עם ז'וזואה
הרננדס במאבק עם ז'וזואה
הרננדס. מבסוט בישראל
(עוז מועלם)
על הניסיון האירופי שלו והמצב בבית אמר: "יצא לי לשחק בליגת האלופות עם לסטר, אני נרגש לקראת עוד משחק באירופה. אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הזה, מצפה לנו משחק קשה. השגנו שני ניצחונות במשחקים הקודמים ויש לנו הזדמנות להציג יכולת טובה ולהשיג תוצאה חיובית".
על ההתאקלמות בארץ סיפר הרננדס: "אני שמח מאוד בישראל, אני אוהב את העיר. אני מקווה שבקרוב דברים ייפתחו כך שאתחיל ליהנות בעיר עם משפחתי. המועדון עוזר לי מאוד מאז הגעתי ואני שמח מאוד שהצטרפתי למכבי".
3 צפייה בגלריה
אונאי אמרי
אונאי אמרי
לא מזלזל. אמרי
(צילום: EPA)

אמרי: "אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון בבית"

ויאריאל, מנגד, שמרה כמו מכבי על 100 אחוזי הצלחה בליגה האירופית ומדורגת במקום השלישי בליגה הספרדית. "כשאתה משחק בכל שלושה או ארבעה ימים, אז צריך לעשות שינויים", הסביר מאמן "הצוללת הצהובה", אונאי אמרי. "זה משחק חשוב, כי אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון בבית. מה שכן, לא נסכן שחקנים ונחשוף אותם לפציעות בגלל הרצון לנצח".
"מכבי ת"א קבוצה חזקה, היא משחקת כדורגל טוב. יש לה קישור טוב עם דור פרץ ויש לה הרבה אופציות בהתקפה. נצטרך להסתגל אל המשחק שלה ולהבין איך אנחנו משחקים מולה".
פורסם לראשונה: 16:52, 04.11.20