אצטדיון דוחא נסגר לשבוע לאחר שמשטרת משגב הוציאה צו בשל הגעת אוהדי בני סכנין לאימון הקבוצה, לכן במינהלת ליגת העל הודיעו על דחייה נוספת של המשחק שהיה אמור להתקיים מחר (שני, 20:15).
חוסן אבו יונס, מנהל אצטדיון דוחא, אמר ל-ynet: "הוציאו לנו צו סגירה בגלל כניסת הקהל ליציע, מה שהפר את הנחיות הקורונה. סכנין מוגדרת כעיר אדומה ויש עליה סגר ולכן על פי החוק אסור לאנשים לצאת מהבתים. האצטדיון נסגר לשבעה ימים וייפתח רק ביום ראשון בבוקר".
3 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
אצטדיון דוחא
(צילום: אלעד גרשגורן)
3 צפייה בגלריה
צו הסגירה של אצטדיון דוחא
צו הסגירה של אצטדיון דוחא
צו הסגירה של אצטדיון דוחא
בשבוע שעבר הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי המשחק נדחה מיום שבת לשני לאור התחלואה הגבוהה והסגר שנכפה על העיר סכנין. אתמול האוהדים הגיעו לאימון ועודדו את השחקנים כשהם מדליקים אבוקות ושרים שירים: "תביאו לנו ניצחון בדרבי המגזר", עקיצה כמובן לאוהדי בית"ר ובעיקר לאלה שמתנגדים לעסקה עם השייח. המשטרה הגיעה למקום ופיזרה את ההתקהלות האסורה.
מי שהגיע לאימון המסכם הוא היו"ר מוחמד אבו יונס ששוחח עם השחקנים וביקש מהם לתת את הכל למען השגת הניצחון, במיוחד על רקע רכישת המועדון הירושלמי ע"י השייח חמד בן חליפה: "אני לא צריך להגיד לכם ובטח לא להרחיב את הדיבור על חשיבות המשחק מול בית"ר. סומך עליכם שתדעו לעשות את העבודה".
3 צפייה בגלריה
בני סכנין חוגגת
בני סכנין חוגגת
שחקני בני סכנין
(צילום: ראובן שוורץ)
מבחינת הסגל, הבלם חסן חילו טרם התאושש לגמרי מהפציעה. גם איהאב גנאים ועטאא ג’אבר עדיין לא כשירים לחלוטין, וכנראה שהדחייה הנוספת תבוא לקראתם.
פורסם לראשונה: 11:35, 13.12.20