העיר חיפה לובשת חג ונצבעת בירוק. מכבי חיפה יכולה להבטיח הערב (ראשון, 20:30) את האליפות במחזור הנעילה של ליגת העל אם תצליח לסיים לפחות בתיקו מול הפועל באר שבע ולשים קץ לספירה של 10 שנים ללא התואר.
מוליכת הטבלה, שיכלה לחגוג אליפות כבר בשבוע שעבר מול עירוני קריית שמונה בטרם ספגה שער שוויון 1:1, לא רוצה שזה יקרה לה שוב.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
מכבי חיפה מקווה לחגוג
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
ברק בכר מכוון רק לניצחון ולהכרעת המשחק בשלב מוקדם, ומקווה לא להיגרר ללחץ בדקות הסיום. "זה בידיים שלנו, מול הקהל האדיר שלנו אסור לנו לאבד את זה", אמר שחקן בקבוצה. "עשינו עונה מדהימה ואנחנו רוצים לסיים אותה עם בונוס שמגיע לנו".
בחיפה מודעים לעובדה שבאר שבע תגיע עם מטרות משלה ותיקו יבטיח לה את המקום באירופה. למרות שהקבוצה הקודמת של בכר מגיעה בהרכב חסר מאוד, חיפה לא מזלזלת ביריבה ומודעת לכך שמדובר במשימה לא פשוטה.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
בחיפה מקווים לא לפספס שוב כמו נגד ק"ש
(צילום: עוז מועלם)
ההתלבטות הגדולה של המאמן היא בנוגע לעמדת החלוץ, בין ניקיטה רוקאביצה לדוניו. האחרון כבש מול קריית שמונה ונמצא בכושר נהדר, אך העובדה שהוא מספק את הסחורה הרבה יותר מרוקאביצה כאשר הוא עולה מהספסל עשויה לתת לאוסטרלי את חולצת ההרכב. את ההחלטה הסופית יקבל בכר סמוך לשריקת הפתיחה.
המשטרה ועיריית חיפה נערכות לחגיגות אם הירוקים יבטיחו את התואר. תחילה צפויות חגיגות גדולות באצטדיון ומחוצה לו, ולאחר מכן יתקיימו חגיגות במוקדים לא מעטים ברחבי העיר. השחקנים צפויים להשתתף באירועים ומועד לחגיגות הרשמיות יקבע רק לאחר הזכייה הרשמית.
עירוני קריית שמונה: דז'וגאס ברטקוש, זיו מורגן ויואב הופמייסטר ימשיכו במועדון בעונה הבאה. מורגן, המגן השמאלי, חתם על חוזה חדש לשלוש שנים. הקבוצה החליטה לממש את האופציה על השוער דז'וגאס ברטקוש. גם הקשר יואב הופמייסטר חתם על חוזה לעונה נוספת.