למרות הניצחון 1:2 אמש (חמישי) על הפועל חדרה שהגיע לאחר צמד הפסדים רצופים, חוסר הוודאות במכבי נתניה לגבי העונה הבאה נמשך.
העניין סביב המשך העסקתם של צמד המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה נמשך, כשלאחר סיום המשחק אמר דראפיץ' בין היתר: "יש גוף אחד שצריך לתת תשובה - ההנהלה. לנו יש חוזה, מתכננים להמשיך לעונה הבאה ואלו התחושות שאני מקבל. אם לא ירצו אותי לא אהיה פה, אני יודע מה תרמתי. התשובות אצל ההנהלה".
2 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
ימשיכו? דראפיץ' וברדה
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שעוד הוסיפו אש למצב השביר היו קומץ אוהדי הקבוצה שהגיעו להפגין מחוץ לאצטדיון ולדרוש את פיטורי המאמן: "נכשלת, לך הביתה". דראפיץ' שנראה מתוח ואף מיואש בחלק מההתמודדות, נאלץ להתלוות על ידי כוחות אבטחה ביציאה מהמגרש. "חבל מאוד שזה המצב. אף אחד לא יודע מה הולך להיות פה, וקצת כואב שאחרי ניצחון צריך לשמוע את המאמן שלנו מדבר ככה ונשמע פגוע. הוא ושי ברדה האחרונים שצריכים להרגיש כך", אמר אחד השחקנים.
צמד המאמנים מחזיק בחוזה לעונה הבאה, ומצדם באו לקראת ההנהלה בנוגע לקיצוץ השכר, כאשר פגישה נוספת בין הצדדים אמורה להתקיים בקרוב ובה תתקבל ההחלטה הסופית. לשניים אין כוונה להתפטר. מי שעוד חזר מאוכזב אמש הוא לזאר צ'ירקוביץ' שרק חזר לשחק, ונפצע אתמול שוב. השתתפותו במחזור הקרוב נגד הפועל רעננה בספק.
2 צפייה בגלריה
לזאר צ'ירקוביץ' מול רועי זיקרי
לזאר צ'ירקוביץ' מול רועי זיקרי
מאוכזב. צ'ירקוביץ'
(צילום: ראובן שוורץ)