גם המחזור השמיני בליגה הלאומית סיפק לנו דרמות. הפועל איכסל, המוליכה עד היום (שישי), שלא נוצחה בשבעת המחזורים הראשונים, הפסידה בבית 2:1 להפועל פ"ת ואיבדה את המקום הראשון להפועל רמת גן, למרות שסיימה רק בתיקו 1:1 מול הפועל רעננה.
שני השחקנים הטובים על הדשא שיתפו פעולה כבר בהתחלה. אליאור משעלי כבש צמד מהיר (2 ו-12) משני בישולים של גל צרויה. איכסל רק צימקה בשער עצמי (67) של צליל נחמיה. הקבוצה של מסאי דגו חזרה לנצח אחרי חמישה הפסדים רצופים.
3 צפייה בגלריה
אליאור משעלי
אליאור משעלי
צמד מהיר. משעלי והחברים חוגגים
(צילום: גיל נחושתן)
3 צפייה בגלריה
אליאור משעלי
אליאור משעלי
הפסד ראשון לאיכסל. משעלי חוגג
(צילום: גיל נחושתן)
נס ציונה – הפועל נוף הגליל 1:2 בדקה ה־18 עידו דוידוב בעט מפינת הרחבה פנימה והעלה את נס ציונה ליתרון 0:1. אלי בלילתי (50) השווה. בדקה ה-57, כמעט מהפך כשליעד אלמליח נגח למשקוף. מי שהכריע את המשחק היה אלי אלבז שבמחזור הקודם בעט ארבע פעמים לקורות. הפעם הוא איפס את הכוונת ובדקה ה-81 נגח פנימה כדור שנהדף לעברו.
הפועל ר"ג – הפועל רעננה 1:1 דווקא האורחת מרעננה כבשה ראשונה. בני גולן (8) הגביה כדור חופשי מימין ורועי הרמן, שהיה חופשי לגמרי, נגח פנימה. בדקה ה-27 ישראל זגורי השתחרר משני שחקנים של רעננה, הגביה משמאל, ומיקו ממן (27) השווה בנגיחה. לקראת הסיום השופט יגאל פריד פסל שער של מוחמד בדארנה מרעננה.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל רמת גן חוגגים
שחקני הפועל רמת גן חוגגים
לא ניצחה וחזרה לפסגה. שחקני הפועל רמת גן חוגגים
(צילום: יאיר שגיא)
הפועל רמה"ש – הפועל עפולה 0:1 הקבוצה של שלומי דורה עדיין בלי ניצחון ורשמה הפסד חמישי בשמונה מחזורים. בדקה ה-42, עומרי שקל דחק פנימה מקרוב, ספק מנבדל. רמה"ש חזרה לנצח אחרי ארבעה משחקים.
מ.ס כפר קאסם – הפועל כפר שלם 1:1 מסכנה כפר שלם. ושוב כמו במחזור הקודם מול הפועל ראשל"צ הקבוצה הוליכה מנגיחה של מייקל אולהה (18), אבל גם הפעם היא חטפה בסיום. כפר קאסם השוותה בדקה ה-90 בפנדל מרגלי ירדן כהן.
אחי נצרת – הפועל אום אל פאחם 0:1 גם המשחק הזה הסתיים בצורה דרמטית ואף הוכרע בדקה ה-90. אלון בוזורגי ניצל טעות קשה בהגנת אום אל פאחם שהשאירה אותו מול שער חשוף, והחלוץ לא התקשה לכבוש מקרוב, 0:1 חשוב לקבוצה של אדהם האדיה.
במשחקים נוספים, הפועל ירושלים גברה 0:1 על בית"ר ת"א/בת ים. עידן שמש כבש מקרוב בדקה ה-88. הפועל עכו והפועל ראשל"צ סיימו בתיקו 0:0.