על רקע חידוש הליגה, עובדים בהפועל ת"א התבקשו להכין משוב על ידי הבעלים בנוגע לשליטה של ניר קלינגר בחדר ההלבשה. מאחורי גבו של המאמן המכהן נעשו פניות למאמנים אחרים, כמו רוני לוי ומרקו בלבול שסירבו להגיע לוולפסון.
זאת מציאות מערערת איתה קלינגר יצטרך להתמודד, כשמרחפת עליו עננת הפיטורים במקרה שלא יושגו תוצאות מספקות בשבועיים הקרובים. "ברור שזה מחלחל לחדר ההלבשה, כשאתה יודע שרצו להחליף את המאמן או שהוא במבחן עם אפשרות שיעזוב", סיפרו שחקנים לקראת חידוש הליגה, כשבשבת הקרובה (15:00) האדומים יארחו בבלומפילד את הפועל חיפה.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
איבד את השחקנים? ניר קלינגר
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
קלינגר, אבו עביד
קלינגר, אבו עביד
22 אחוזי הצלחה בלבד
(צילום: עוז מועלם)
קלינגר מחזיק ב-22 אחוזי הצלחה ושישה כיבושים בלבד ב-15 משחקים. המאמן אמנם קיבל את האפשרות לשיפוץ הבנייה הכושלת שלו מהקיץ האחרון כשהתחזק בשישה שחקנים בחלון ההעברות, אולם אחד הבעלים הבהיר: "הוא פה בעיקר כי אין תחליף, אבל אם לא יהיה שינוי מידי, הוא כבר לא יהיה פה".
שלושה מבין שחקני הרכש החדשים צפויים לפתוח בהרכב נגד הפועל חיפה. מדובר בבן ביטון, דן איינבינדר ושלומי אזולאי, כשהכוונה היא לשלב גם את לידור כהן וגיל יצחק. "אחרי שכשל כל העונה, קלינגר קיבל את כל הכלים שרצה. עכשיו זה רק עליו, אחרי מה שהוא עשה פה בקיץ", אמרו בהפועל.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"T מאוכזבים
שחקני הפועל ת"T מאוכזבים
יצאו לפגרה במקום האחרון. שחקני הפועל ת"א
(צילום: אבי רוקח)
במועדון טוענים כי עמנואל בואטנג מבוקש על ידי מספר קבוצות, שאף הציעו לקבוצה טרייד בעניינו, כולל בית"ר ירושלים ובני יהודה. אולם בשלב הזה הוחלט להשאירו במועדון.