מחר (שני, 20:00) תגיע מכבי ת"א לאצטדיון הי"א ותתארח אצל מ.ס אשדוד. משחק הליגה האחרון של הצהובים הסתיים בחגיגה - 0:3 על הפועל כפר סבא, והם מקווים להמשיך את המומנטום הטוב בליגה, כשמקביל המשחק האחרון והמכריע של שלב הבתים בליגה האירופית מול סיבאספור ייערך ביום חמישי.
מאמן הקבוצה, יורגוס דוניס, התייחס למשחק: "אנחנו מבינים שבכל שלושה ימים יש לנו משחק חשוב. המשחק מול אשדוד קשה, אנחנו ממשיכים בהכנות והשחקנים במצב טוב וללא פציעות. נחכה לראות מה קורה עם אלכסנדר פשיץ’. יש לאשדוד לא מעט שחקנים צעירים ומוכשרים, ויש לה איכויות בהתקפות מעבר. אנחנו מרוכזים ומוכנים ליריבה. זה משחק חשוב כמו כל משחק, בגלל שפתחנו את העונה עם כמה נקודות שאיבדנו".
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
צפוי לחזור להרכב. פשיץ'
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
"זה משחק חשוב". דוניס
(צילום: רויטרס)
לגבי היכרותו המוקדמת עם רן בן שמעון מהתקופה בקפריסין, הוסיף: "שוחחנו כמה פעמים. הוא מאמן טוב ואדם טוב, שעושה עד עכשיו עבודה טובה בקבוצה שלו".
טל בן חיים דיבר על העומס שחווה הקבוצה עקב ריבוי המשחקים: “התרגלנו לזה, זה לא משהו שלא ידענו עליו. כמו תמיד, אנחנו מתכוננים בצורה הטובה ביותר למשחק כדי לחזור עם ניצחון. אשדוד קבוצה טובה, למדנו אותה ובין אם הם בעונה טובה יותר או פחות, תמיד קשה לשחק שם”. השחקן התייחס גם לפעם האחרונה בה שיחק באשדוד וכבש: "אשמח שהמשחק יסתיים באותה תוצאה ועם שער שלי כמובן".