קפטן בית"ר ירושלים לשעבר, דן איינבינדר, סיכם אתמול (חמישי) את הפרטים האחרונים בחוזהו לשנה וחצי בהפועל תל אביב. הבוקר (ו') הוא חתם רשמית במועדון האדום.
אחרי שבבית"ר החליטו לוותר עליו ואף הציעו לשלם את שכרו בקבוצתו הבאה, בהפועל תל אביב החליטו לצרפו. איינבינדר אמר לאחר החתימה: "מחכה כבר למשחק הראשון. זה לא זמן לדבר, אלא לעבוד קשה ולהגיע מוכן לקראת המשימות שעומדות בפנינו". הקשר לא שיחק בחודשיים האחרונים ואוהדים וגורמים במועדון הביעו ביקורת על הרכש שמזוהה עם הירושלמים.
2 צפייה בגלריה
דן איינבינדר ביציע
דן איינבינדר ביציע
דן איינבינדר
(צילום: ראובן שוורץ)
"זו בדיוק העמדה שאין לנו איתה בעיה, אז מביאים שחקן שנמצא אחרי השיא שלו על חשבון הצעירים שלנו", אמרו בהפועל.
מי שלחץ על הבאתו של איינבינדר היה ניר קלינגר שאימן אותו בבית"ר, בעיקר על מנת להוסיף אלמנט של מנהיגות. לסגל יצורפו שניים או שלושה שחקנים נוספים. עם מכבי תל אביב מתקיים מו"מ בנוגע להעברת מספר שחקנים. מדובר בין היתר במגן בן ביטון וניק בלקמן, שעל מועמדותם לאדומים פורסם לראשונה ב-ynet.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
לחץ לצרף את איינבינדר. ניר קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל תל אביב לחוצים מאוד לקראת מאבק התחתית מחר (שבת) מול הפועל כפר סבא בבלומפילד, אחרי סיבוב שלם מביך במיוחד והחלש ביותר של מאמן בקבוצה, בו היא צברה תשע נקודות בלבד, כבשה ארבעה שערים בלבד והציגה יכולת גרועה.
אחרי ההשפלה 4:0 מול מכבי תל אביב בדרבי, הפסד במאבק מול יריבה לתחתית עשוי לסיים את דרכו של קלינגר. הבלם אדי גוטליב צפוי לשוב להרכב.
פורסם לראשונה: 07:23, 01.01.21