אנדרה ז'ראלדש חוזר ללבוש את המדים הצהובים. המגן הימני בן ה-29, ששוחרר מאפואל ניקוסיה הקפריסאית, וחתם היום (שלישי) לעונה וחצי במכבי ת"א. ז'ראלדש הושאל למכבי מקבוצת ספורטינג ליסבון ביולי 2019, בישל 3 שערים ב-35 הופעות בכל המסגרות והיה שותף מלא לזכייה באליפות ובתואר אלוף האלופים בעונה שעברה.
ז'ראלדש, שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "רק אחרי שחזרתי לתל אביב, הבנתי כמה באמת התגעגעתי למקום הזה ולמועדון הזה. אני מאושר לחזור ולהשתייך שוב למשפחה הצהובה ומתרגש לקראת האיחוד עם כולם שוב".
3 צפייה בגלריה
אנדרה ז'ראלדש
אנדרה ז'ראלדש
שוב צהוב. ז'ראלדש
(צילום: מכבי תל אביב)
מאמן הקבוצה, פטריק ואן לוון, הוסיף: "אנחנו שמחים על הסיכום שהביא לחזרתו של אנדרה ז'ראלדש למכבי. לאנדרה יש איכויות מגוונות והוא מוסיף לסגל שלנו מימד אחר שיחזק אותנו. אנו בטוחים שהוא יהיה גורם משמעותי בדרך להגשמת המטרות שלנו".

שכטר: "לא בא לי להיות נער פוסטר"

"אני רוצה לשחק כדורגל. זה הדבר שאני הכי אוהב לעשות, ממש לא בא לי להיות נער פוסטר במכבי ת"א. כבר בתקופה של יורגוס דוניס הרגשתי שאני לא בעניינים, אבל אם גם לפני הסגר, כשהיה יותר ממשחק בשבוע ומאמן חדש, אני לא משחק, אז אין לי ברירה. אני רוצה לעבור לקבוצה אחרת. אני אוהב את המשחק ורוצה להיות חלק ממנו. לא אהיה שחקן ספסל קבוע בגיל 34". איתי שכטר שיתף את חבריו בקריית שלום לגבי תחושותיו והנחישות שלו לעזוב את מכבי ת"א כבר בחלון ההעברות הקרוב.
3 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
לא רוצה להיות נער פוסטר. שכטר
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
3 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
יגיע לבית"ר? שכטר
(צילום: עוז מועלם)
חלון ההעברות ייפתח בעוד שבוע בדיוק וכבר אתמול קיבל שכטר ארבע הצעות מקבוצות ליגת העל בחוזה לעונה וחצי. שכטר מסיים את חוזהו בקריית שלום בתום העונה ואחרי ששותף רק 270 דקות, החליט לבקש לעזוב את הצהובים.
שכטר ביקש מסוכנו אבי נמני לאתר בעבורו קבוצה. החלוץ קיבל אתמול הודעות רבות גם מאוהדי מכבי ת"א שביקשו כי יישאר בכל זאת במועדון, אולם המטרה שלו למצוא קבוצה אחרת, בה יהיה שחקן משמעותי. מסרים כבר הועברו לבית"ר ירושלים בנוגע לאפשרות שמי ששימש כקפטן הקבוצה בעבר יחזור לבירה, בה הצליח לשקם את הקריירה.
פורסם לראשונה: 09:34, 12.01.21