ליגיונר נולד. אליאל פרץ חתם הבוקר (שישי) לשנתיים בוולפסברגר האוסטרית ומצטרף לשון וייסמן שמככב שם העונה. הקשר מימש את סעיף השחרור שלו לחו"ל ללא תמורה.
"תמיד חלמתי לשחק בקבוצה באירופה", אמר פרץ לאחר החתימה. "אני מודה להפועל חדרה על ההזדמנות להוכיח את עצמי ולפרוץ, ומאחל לקבוצה המון הצלחה. השארתי פה המון חברים, והיו לי שנתיים מדהימות. אין לי ספק שהמועדון הזה עוד יוציא הרבה שחקנים לקבוצות גדולות, כי זו הדרך שלו".
2 צפייה בגלריה
אליאל פרץ
אליאל פרץ
אליאל פרץ. הגשים חלום
(צילום: וולפסברגר)
"אני מתרגש מאוד", הוסיף פרץ. "מגשים חלום. יוצא לדרך חדשה באירופה ואני מקווה לעשות קריירה אירופית מוצלחת. שון וייסמן מחכה לי שם ואני בטוח שההתאקלמות בעזרתו תהיה קלה יותר".
גם היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן, התייחס למעבר: "זו גאווה גדולה עבורנו ששחקן נוסף יוצא מהחממה של המועדון וחותם בקבוצה גדולה בארץ או בחו"ל. אליאל עזר לנו מאוד בשנתיים שהיה בחדרה ואנחנו מאחלים לו המון הצלחה מעבר לים".
פרץ הוא לא השחקן היחיד שיעזוב את חדרה. גם השוער אוסטין אג'ידה והחלוצים לוסיו ורועי זיקרי לא ימשיכו. ראשי המועדון יחד עם המאמן שרון מימר, כבר סימנו מספר שחקנים אותם ירצו לראות בעונה הבאה והפוקוס כרגע הוא על צירוף שחקן התקפה אחד לפחות.
2 צפייה בגלריה
לוסיו מרניאו חוגג
לוסיו מרניאו חוגג
גם עוזב. לוסיו
(צילום: ראובן שוורץ)
השמות שכבר עלו הם יואב תומר מהפועל רעננה ושל חלוץ בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי בכפוף להסכמת בית"ר. בחדרה אומנם כבר סיכמו עקרונית עם בעלי רעננה אשר אלון על מעברו של יוג'ין אנסה, אך בשלב זה דרישותיו הכספיות גבוהות עבור חדרה. במועדון אמרו כי רק במידה ויוריד בדרישותיו הוא יצטרף.
חדרה כבר מבינים שהמקום הראשון בפלייאוף התחתון לא בהישג יד. בקבוצה התאכזבו אחרי ה-2:1 אתמול (חמישי) למכבי נתניה, אך שיבחו את הנחישות של השחקנים, שהובילו עד הדקה ה-80 למרות הרחקתו של סלומון דניאל במחצית הראשונה. במועדון גם ציינו את השחקנים הצעירים שהציגו יכולת טובה.