הפועל חדרה תצא הערב (חמישי, 20:15) למשחק האחרון של העונה מול מ.ס אשדוד, במטרה לנסות להשיג ניצחון שעשוי להספיק לה כדי לסיים את הפלייאוף התחתון במקום השני (שמיני בטבלה).
במועדון ייפרדו הערב מהשוער, אוסטין אג’ידה, שייפתח בשער במה שצפוי להיות משחקו האחרון בקבוצה. אג'ידה מוערך ואהוב מאוד במועדון, אך בצוות המקצועי מעוניינים לרענן את השורות בעמדת השוער ובטוחים שהניגרי ימצא במהרה קבוצה אחרת. גם רועי זיקרי לא ימשיך וישוב לשורות להפועל ת"א וכך גם אליאל פרץ שחתם בוולפסברגר האוסטרית ובעוד כשלושה שבועות אמור הצטרף אליה.
3 צפייה בגלריה
אג'ידה סופג
אג'ידה סופג
אג'ידה. זוכה להערכה רבה אך יעזוב
(צילום: ראובן שוורץ)
סימן שאלה עדיין מרחף מעל ראשו של לוסיו. תחילה הייתה הכוונה במועדון להיפרד ממנו אך בחדרה מודעים לכך שהמציאות הנוכחית לא תאפשר הקיץ רכבת אווירית של שחקנים זרים. האפשרות להביא שחקן למבחנים נעשתה מסובכת מפני שכל מי שינחת בארץ יחויב בבידוד של שבועיים.
בחדרה ימשיכו בסבב פגישות עם שחקנים על מנת להאריך את חוזיהם בכפוף לקיצוץ של 30 אחוזים עליו. מי שיצטרף לסגל בעונה הבאה הוא סהר דבח מהפועל אום אל פאחם שכבר סיכם את תנאיו. בקבוצה מעוניינים להמשיך את שיתוף הפעולה עם מכבי חיפה בתחום השאלת השחקנים, בעיקר בנוגע למוחמד אבו פאני בו מעוניין המאמן שרון מימר לעונה נוספת. עוזרו של מימר רון קלר יעזוב את התפקיד ויתמקד באימון קבוצת הנוער של המועדון.
3 צפייה בגלריה
לוסיו מרניאו חוגג
לוסיו מרניאו חוגג
לוסיו מרניאו חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)

בן שמעון: "רוצים להיות קבוצה תחרותית יותר"

"נרצה להיות קבוצה הרבה יותר תחרותית שהמקום שלה הרבה יותר גבוה בעונה הבאה. מספיק עם הישרדות והגיע הזמן למטבח המנצח", כך נשמע מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון, לקראת משחקה האחרון של הקבוצה העונה מול חדרה הערב.

3 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון. "מחכים בשקיקה לעונה הבאה"
(צילום: ראובן שוורץ)

באשדוד היו מרוצים מהיכולת ומהחמישייה שכבשה הקבוצה נגד מכבי נתניה ביום ראשון. גם הפעם המושכות יינתנו לשחקנים הצעירים. בן שמעון ימשיך באותו הרכב של שלושת הבלמים, כשמור עדרי יפתח בכנף ימין, ועידן דהן שכבש צמד בתחילת השבוע, ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד. לצידו תורגלו באימון גם שגיב יחזקאל ודין דוד.
"אחרי הרבה זמן, אשדוד מחכה לעונה הבאה במקום להתעסק במאבקי הישרדות. החבר'ה מאוד רציניים ומחכים בשקיקה לעונה הבאה. מהרגע שהגעתי היה לי חשוב לשים ביסודות של המועדון הזה גישה יותר רצינית, דרשתי הרבה מאוד ונתתי זמן ליהנות", סיכם המאמן, שימשיך גם בעונה הבאה בדרום.