חגיגות כמו שהיו אמש (חמישי) בחדר ההלבשה של מכבי חיפה ברוסיה לאחר הניצחון היקר על רוסטוב (1:2), לא זכורות שנים במועדון. התפרקות אדירה של השחקנים ששרו ורקדו במשך יותר משעה, אווירה של משהו חדש וטוב במועדון הירוק.
החבורה של ברק בכר הוכיחה כמה אופי יש לה, חזרה מפיגור והצליחה לזכות בכרטיס למשחק בשבוע הבא מול טוטנהאם בקרב על המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית. מוחמד אבו פאני, הקשר שכבש את שער הניצחון והצטיין על המגרש, נסחף וקילל את כוכב טוטנהאם הארי קיין, אך לאחר שהתעשת והבין שהסרטון המביך רץ ברשת, התנצל: "מהבדיחות הלא מוצלחות שלי. נמשיך לשמור על חוש הומור ובעיקר על צניעות, ממשיכים קדימה", כתב בפייסבוק.
2 צפייה בגלריה
רוקאביצה ושרי חוגגים מול רוסטוב
רוקאביצה ושרי חוגגים מול רוסטוב
רוקאביצה ושרי חוגגים מול רוסטוב
(צילום: gettyimages)
מי שזכה למירב התשבוחות הוא ברק בכר מאמן הקבוצה, שהכין נהדר את הירוקים. בכר חגג בסיום ואפשר היה לראות כמה הניצחון הזה היה חשוב לו: "ברק עשה הכנה מקצועית מצויינת, הוא עבד על הפרטים הקטנים ביותר וגם בצד המנטלי רואים משהו חדש. הקבוצה הראתה אופי וחזרה מפיגור. בכר שינה את המועדון בזמן קצר מאוד", אמר בכיר במכבי חיפה.
לצד החגיגות הגדולות, הירוקים מבינים שהמשחק הבא לא ממש תלוי בהם' אך שחקני הקבוצה חולמים על סנסציה: "ברור לכולם שאנחנו אנדרדוג במשחק מול יריבה כזו ועוד במשחק חוץ, אבל אנחנו לא מרימים ידיים ולא משנה מי היריבה", אמר אחד השחקנים. ניקיטה רוקאביצה ששוב כבש יקבל הצעה לחוזה חדש, כשהחשש הגדול בחיפה שהוא יקבל הצעה גבוהה מהליגה הסינית ויבקש לעזוב. גם צ'ארון שרי יקבל הצעה לחוזה חדש.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר. "שינה את המועדון"
(צילום: ראובן שוורץ)
הבלם הסרבי בוגדאן פלאניץ' היה מצוין בבכורה שלו בהרכב וזכה לשבחים. הירוקים הכניסו 900 אלף אירו מהניצחונות עד כה באירופה, וניצחון על טוטנהאם יכניס להם חמישה מיליון אירו.
החלוץ הגנאי גודסוואי דוניו שסיכם את תנאיו כבר בשבוע שעבר נחת הלילה בישראל וצפוי לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף לקבוצה, הירוקים הגיעו לסיכום עם קבוצתו הדנית והוא צפוי לחתום לשנתיים עם אופציה, ויחליף את מוחמד עוואד שהושאל לפולין. הירוקים יעברו עם חזרתם ארצה בדיקת קורונה ובחיפה מקווים לתוצאות משמחות, ושלא יימצאו עוד שחקנים חיוביים לנגיף כמו יאניק ווילדסחוט, שיחמיץ את המשחק מול טוטנהאם.