אחרי שנחשפה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet התוכנית המלאה של יו"ר ההתאחדות אורן חסון להקמת ועדת האיתור לבחירת מאמן הנבחרת הבא, מחר (שלישי) בישיבת ההנהלה יוצג ההרכב לאישור ההתאחדות.
על פי הפרוטוקול, ועדת האיתור צריכה להכיל, מעבר לחסון עצמו, שחקן עבר שיש לו לפחות 40 הופעות בנבחרת וזה צפוי להיות מי שמונה כיו"ר הוועדה המקצועית, אלי אוחנה. בהתאחדות מתלבטים בימים האחרונים בנוגע לפונקציה הנוספת בוועדת האיתור, מאמן עם מעל עשר שנות ניסיון בליגת העל ואחד שלא מועמד לתפקיד בעצמו. רוני לוי למשל לא רלוונטי, מאמן הנבחרת בעבר אלישע לוי ואלי כהן הם אופציה.
2 צפייה בגלריה
אורן חסון
אורן חסון
אורן חסון
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
לאחר הקמת ועדת האיתור המועמדים יקבלו זימון לראיונות, כשהמטרה היא למנות מאמן עד לראשון באוגוסט. מי שיקבלו זימון הם יוסי אבוקסיס ואייל ברקוביץ', שמועמדותם נחשפה לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, כמו גם גם אברם גרנט שהביע את רצונו לאמן את הנבחרת, וייתכן כי גם ניר קלינגר.
בעקבות פרשת "המינוי שבוטל", ישיבת ההתאחדות אמורה להיות המתוחה ביותר בשנים האחרונות. היו"ר חסון החליט ואף הודיע למרכז מכבי כי במסגרת הקמת מזכירות מצומצמת בת תשעה חברים בלבד, מה שיקל עליו, הוא לא מעוניין כי היועץ המשפטי של מכבי ת"א מורן מאירי ייקח חלק בשל חוסר אמון.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(צילום: אורן אהרוני)
במרכז מכבי הודיעו כבר בפגישה ביום חמישי כי הם רוצים שמאירי, משה גולדשטיין ושינו זוארץ יישבו במזכירות, אך חסון הבהיר כי זה לא יקרה. כבר עתה שניים ממרכז מכבי יסכימו להיות חלק מהמזכירות של חסון, אריאל שיימן והנציג של נשיא מכבי חיפה בהתאחדות, ברק קנה.
"השאלה המעניינת תהיה האם שינו זוארץ, שהיה יו"ר ההתאחדות, והתפטר בעקבות דברים מהסוג הזה, יסכים להצטרף למזכירות או שיעשה מה שעשו לו", תהו בהתאחדות. "זוארץ התפטר בגלל הפוליטיקה הקטנה הזו, עכשיו זה המבחן הגדול שלו".