מכבי תל אביב תתארח מחר (רביעי, 20:00) אצל מ.ס אשדוד ותקווה לניצחון ובמקביל, למעידה של מכבי חיפה, שתשאיר בכל זאת סיכוי קלוש לאליפות. המאמן, פטריק ואן לוון, דיבר לפני המשחק מחר והתייחס כמובן לסוגיה: "נשחק כדי לנצח ולעשות את הצד שלנו".
ההולנדי דיבר גם על הכושר של קבוצתו: "אני חושב שהשחקנים עשו עובדה טובה במשחקים האחרונים. הם עבדו היטב בשבועות האחרונים והיו כשירים לבצע פעילות בעצימות גבוהה. כמובן שיש נזקים בגלל פרק הזמן הקצר להתאוששות. השחקנים הזרים נוספו לסגל, זה אומר שנצמצם את כמות שחקני הנוער ונחזור לסגל דומה לזה שהיה לנו בשבועות הקודמים".
2 צפייה בגלריה
ואן לוון
ואן לוון
ואן לוון. קיבל את הזרים בחזרה
(צילום: עוז מועלם)
על הדקות שקיבלו השחקנים הצעירים ביום ראשון: "אני שמח על כל שחקן שעורך בכורה ובמיוחד עם דור תורג'מן ואור רויזמן. זה נחמד מאוד כי אנחנו מכירים אותם מגיל 15".
דור פרץ שמועמד לתואר שחקן העונה של מינהלת הליגה: "מבחינתנו המרוץ ממשיך. כל עוד הכל פתוח אנחנו נותנים הכול ורוצים לנצח כל משחק. בוא נגיד שאנחנו נעשה את מה שאנחנו יכולים לעשות ומה שמעלינו - לא שייך אלינו. תמיד האמנתי, גם כשהפער עמד על 11 נקודות. הגענו למצב הזה שאנחנו בפיגור ארבע נקודות שני מחזורים לסיום, והכול פתוח".
הקשר דיבר גם על היריבה מחר: "משחק קשה מול קבוצה מצוינת. נצטרך להיערך בהתאם כמו תמיד. המאמן יכין אותנו כמו שהוא רואה לנכון ואנחנו נצטרך להופיע ולתת הכול. יש טירוף כמו לפני כל משחק".
2 צפייה בגלריה
פרץ מול ספורי
פרץ מול ספורי
פרץ מול ספורי
(צילום: עוז מועלם)
ארבעה שחקנים יהיו מחר בסכנה לקבלת צהוב שימנע מהם לשחק בגמר גביע המדינה. מדובר באנריק סבוריט, אדוארדו גררו, לואיס הרננדס ודן גלזר. ההערכה היא שהאחרון לא ישותף מחר. המגן השמאלי והבלם כן אמורים לקבל דקות. יונתן כהן שסבל ממתיחה קלה בשריר, עשוי לנוח משחק נוסף. שרן ייני יחזור להרכב אחרי שריצה עונש בגין כרטיסים צהובים.