עיריית באר שבע החלה לאחרונה בהליך שיאפשר הכנסת 16,000 צופים לאיצטדיון טוטו טרנר, תכולתו המלאה של האיצטדיון. זאת, בתקווה שבקרוב תתאפשר הגדלת כמות הצופים באיצטדיונים ליותר מ-5,000 איש.
כזכור, האיצטדיון נסגר לפני כשנה בשל בעיות בטיחותיות שהתגלו בגג שלו ובשל כך החלו עבודות שיפוץ והחלפת קירוי הגג, שגרמו לקבוצה לארח את משחקיה הביתיים באיצטדיונים חלופיים. לאחרונה הסתיים השלב הראשון בשיפוץ והקבוצה חזרה לארח בו את משחקיה הביתיים. לפני כשבועיים היא אף אירחה בו לראשונה העונה משחק עם קהל בן 5,000 צופים.
1 צפייה בגלריה
אצטדיון טוטו-טרנר
אצטדיון טוטו-טרנר
אצטדיון טוטו-טרנר
(צילום: הרצל יוסף)
בתחילת השבוע אמור להסתיים הליך קבלת רישיון עסק חדש לאיצטדיון ובמסגרתו יתקבלו כל האישורים הנדרשים להכנסת כמות של 16,000 צופים לאיצטדיון, כמובן בתנאי שמשרד הבריאות יאפשר זאת בעתיד. יש לציין ששיפוץ הגג טרם הסתיים ונמצא בשלב השני והאחרון שלו. בכפוף לרישיון העסק החדש, יצויין כי אם יערך משחק בזמן עבודות הנדסיות באחד היציעים, לא יוכלו להיכנס צופים לאותו יציע.
בהפועל באר שבע מקווים לפתוח ברגל ימין את משחקי הפלייאוף העליון מחר (ש', 20:30) באיצטדיון בלומפילד נגד האלופה מכבי תל אביב. במועדון מאמינים שחאתם אלחמיד יוכל לשחק לאחר שנעדר בגלל פציעה ממשחקה של נבחרת ישראל במולדובה. דוד קלטינס (פציעה) וז'וזואה (הרחקה) ייעדרו. מריאנו בריירו, שהחלים מוקדם מהצפוי משבר בעצם הבריח, ושון דולדברג שגם הוא יתגבר על פציעה,ייכללו בסגל.