חגיגות גדולות בבני סכנין לאחר עליית הקבוצה לגמר גביע הטוטו, כאשר ביום שבת תארח את מכבי תל אביב למשחק על התואר. היו"ר מוחמד אבו יונס אמר הבוקר ל-ynet: "למרות שהיינו בסגל חסר מאוד התעקשתי שהמשחק מול עירוני קריית שמונה (1:1) יתקיים כמתוכנן, לי אין תירוצים, אני רוצה לסיים את גביע הטוטו ולהתרכז בליגה".
על המפגש מול האלופה: "פערי הרמות ברורים, אנחנו מגיעים כאנדרדוג אבל לא מרימים ידיים בשום מצב. אף אחד לא האמין שבאיירן מינכן תשפיל את ברצלונה 2:8, אז אנחנו מאמינים שאפשר לנצח ולזכות בגביע".
1 צפייה בגלריה
אבו יונס
אבו יונס
אבו יונס
(צילום: ראובן שוורץ)
אבו יונס גם התייחס לכוכב הבלתי מעורער של סכנין, החלוץ אוסמה חלאילה, שכבש אתמול פעם נוספת: "אוסמה כוכב כדורגל, בעונה שעברה הוא כבש 12 שערים בלאומית ואמרו שזה לא ליגת העל. אמרתי להם חכו ותראו, הוא ילד מדהים, לא מתווכח לא מתחצף, מרוכז במטרה, למכור אותו? אני פתוח להצעות. אבל לא אמכור אותו במיליון אירו, הוא שווה הרבה יותר".
לצד הלחץ מהתפשטות הקורונה בקבוצה, מה שגרם גם לדחיית המשחק אתמול בחצי שעה, הנדבק השני אחרי מארון גאנטוס, איקוום אוטין, נכנס לבידוד ובקבוצה נמצאים בקשר טלפוני מולו וידאגו לצרכיו.
זר חדש להפועל כפ"ס: מייקל אומוה חתם בהפועל כפר סבא. מדובר בשבדי ממוצא ניגרי שמשחק כקשר קדמי וכשחקן כנף. אומוה שיחק בעונה הקודמת בקבוצת פולי יאשי מהליגה הרומנית הבכירה, ובקבוצת מיאלבי השבדית בשורותיה כבש 8 שערים ובישל ארבעה. (דוד נתן).