הפועל באר שבע מתכוננת למשחק מחר (רביעי) מול הפועל חיפה והיום ערך המאמן יוסי אבוקסיס מסיבת עיתונאים בה דיבר גם על המשחק וגם על העונה הבאה.
אבוקסיס נשאל על סיכויי ההישארות של אלטון אקולטסה, שמושאל לקבוצה מסנט טרוידן הבלגית וענה: "נעשה את המקסימום שהוא יישאר פה ואפילו מעבר למקסימום. הוא שחקן נהדר שהשתלב פה חברתית ומקצועית. אני מאוד רוצה שהוא יישאר בעונה הבאה".
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(צילום: ראובן כהן)
על ריבוי המשחקים בשל פגרת הקורונה אמר המאמן: "מרגישים מוכנים וצריך להתאים את ההרכב הנכון לכל משחק כמובן שנצטרך להשתמש ברוטציה כדי להימנע מפציעות. צריך להתרכז בסיום העונה הזאת ולא רק העונה הבאה".
מוקדם יותר היום הודיעה באר שבע שלואי טהא יישאר לעונה נוספת בשכר מופחת. בכך הצליחה באר שבע לשמור על שלושת הבלמים הבכירים שלה לעונה הבאה, יחד עם מיגל ויטור ושיר צדק. שחקנים נוספים שכבר סיכמו על הישארותם: ז'וסואה, אוהד לויטה, דוד קלטינס ונאור סבג.
2 צפייה בגלריה
לואי טהא חוגג
לואי טהא חוגג
ממשיך במועדון. לואי טהא
(צילום: עוז מועלם)
טאהא אמר: "לפני חמש שנים וחצי חתמתי במועדון. מהרגע הראשון האוהדים עטפו אותי באהבה שהלכה והתעצמה בכל יום שעובר. זכיתי עם המועדון הזה בשלוש אליפויות ורשמנו יחד הופעות בלתי נשכחות באירופה. אני שמח להמשיך כאן את הדרך, להצעיד את הקבוצה להישגים ומקווה לשמוח יחד איתכם, האוהדים, בטרנר בקרוב".
מנכ"ל המועדון אסי רחמים: "אני מברך על הסיכום. לואי מצעיד את הקבוצה למעלה מחמש שנים, יחד הגענו להישגים גדולים והוא שחקן משמעותי בקבוצה. זו תוספת כוח משמעותית להמשך הדרך של המועדון".
לראשונה מאז הודיעה על עזיבתה הגיעה היום אלונה ברקת למתחם האימונים ושוחחה עם השחקנים.
פורסם לראשונה: 10:14, 02.06.20