ערן זהבי אמנם עסוק במשחק ליגת האומות הערב (שני, 21:45) נגד סלובקיה באצטדיון נתניה, אבל מיד אחרי שריקת הסיום צפויים לו ימים של קבלת החלטות משמעותיות עבור הקריירה שלו.
זהבי כבר לא ישוב לגאוונגז'ו, כפי שפורסם ב-ynet, אחרי ששוחרר למשחקי הנבחרת, בין היתר מאחר שחזרה שלו לסין מחייבת שבועיים של בידוד ללא אימונים. זהבי יתיר בימים הקרובים את חוזהו ואז תתקבל החלטה באיזה מועדון ישחק בעונה הקרובה, כאשר הוא קיבל כבר מספר הצעות.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זהבי. איפה יחתום?
בין הקבוצות הבכירות שמעוניינות בשירותיו אפשר למנות את שתי ההולנדיות הגדולות, איאקס ופ.ס.וו איינדהובן, אך השכר בהן אינו גבוה. כמובן שגם פנרבחצ'ה חזק בעניינים. התקשורת הטורקית החלה ליישר קו ביממה האחרונה, ופרסמה כי מתנהל מו"מ בין פנר לסוכנו של זהבי, רונן קצב, אולם הצעה רשמית מהמועדון עדיין לא התקבלה. על פי הפרסומים, החלוץ הישראלי ביקש 2.5 מיליון אירו לעונה. יש לציין כי גם סביליה הספרדית מעוניינת בזהבי.
מי שמנסה להוריד את סיפור זהבי מסדר היום של הנבחרת הוא וילי רוטנשטיינר, שגם העביר מסר ברור לשחקנים שייקחו גם הם אחריות במשחקים ולא רק זהבי.
2 צפייה בגלריה
רוטנשטיינר במשחק ראשון על הקווים
רוטנשטיינר במשחק ראשון על הקווים
רוטנשטיינר. מצפה לראות שחקנים נוספים לוקחים אחריות
(צילום: רויטרס)
על מנת לחבר את הנבחרת במטרה שתגיע בצורה המוכנה ביותר לחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו בגלזגו מול סקוטלנד בחודש הבא, רוטנשטיינר ואלון חזן מתכוונים לפתוח הערב עם אותם 11 שעלו נגד הסקוטים בשבוע שעבר. בנוסף, האוסטרי ינסה לתת בהמשך דקות משמעותיות גם לשון וייסמן, שלא עשה הכנה לעונה ורק לאחרונה חתם בוויאדוליד, וגם לדן גלזר ויונתן כהן.