זה לא סוד שפתיחת העונה של הפועל תל אביב היא גרועה במיוחד. האדומים מדורגים במקום האחרון בליגת העל, עם ניצחון אחד בלבד וחמישה הפסדים בתשעת המחזורים האחרונים, אבל יש בעיה עיקרית אחרת, זו שבגללה הקבוצה סוחבת על הגב את כל הליגה – ההתקפה.
או יותר נכון, החוסר בה. הפועל כבשה רק שלושה שערים בתשעת משחקיה עד כה, כשהפעם האחרונה ששחקן שלה הבקיע היה לפני יותר מחודש, כשאושר דוידה נתן לה שער ניצחון (היחיד של הקבוצה בינתיים) ב-0:1 מול הפועל חדרה.
1 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן מאוכזב
עומרי אלטמן מאוכזב
יש לו את כל הסיבות להיות מתוסכל. אלטמן
(צילום: עוז מועלם)
מאז חלפו ארבעה משחקים מלאים וקצת, או בפשטות 391 דקות (לא כוללת תוספת זמן) בהן הקבוצה של ניר קלינגר לא מצאה את הרשת. נתון מביך לכל הדעות.
אתם תופתעו (או שלא) לשמוע שהמספרים הללו מסדרים לה מקום של כבוד (לא באמת) ברשימה אקסקלוסיבית במיוחד – ההתקפות הכי גרועות באירופה. לא מדובר פה על חלק מהליגות, אין קשר פה למיקום או למספר משחקים, הפועל ת"א היא אחת משלוש ההתקפות הגרועות מכל הקבוצות בליגות הראשונות בכל אירופה.
בינתיים פיוניק ירבאן הארמנית מחזיקה בתואר המפוקפק "ההתקפה הגרועה ביבשת" עם שני שערים ב-10 משחקים, אבל בקצב הזה האדומים בהחלט יכולים (למרות שהם לא רוצים) לשאוף לפסגה.
הערב (שני, 20:45) קלינגר ושחקניו יחפשו לעצור את המפולת, או לפחות את הבצורת, כשיפגשו את המוליכה מכבי חיפה. אם גם הפעם זה ייגמר עם 0 בטור השערים, הממוצע יצנח ל-0.3, כשעד סיום הסיבוב מצפים משחקים מול הפועל ב"ש, בני סכנין ודרבי מול מכבי ת"א.