"מיץ' גולדהאר רוצה להמשיך עם מאמן זר - פורמט שהצליח לו בגדול מהרגע שהחליט על כך כמדיניות. מלבדו ומלבד ג'ק אנגלידיס, אין שום גורם אחר שיכול לקבל החלטות משמעותיות בקריית שלום. המטרה לשכנע את ולדימיר איביץ', שקיבל הצעה להמשיך, להישאר פה". במכבי ת"א הסבירו כי בעלי הקבוצה אינו מתכוון לשנות את הגישה שלו.
גורמים במכבי סיפרו כי נערכה לאחרונה שיחה בין אנגלידיס, שהביא את הסרבי מפאוק סלוניקי, לאיביץ' בה הובהר לו כי במכבי רוצים כי הוא יישאר. איביץ', ששכר סוכן שחקנים בכיר, מתכוון לנסות ולמצות בשלושת השבועות הקרובים את האפשרות לעבור לקבוצה באירופה. רק לאחר מכן יחליט האם להמשיך בקריית שלום.
2 צפייה בגלריה
גולדהאר
גולדהאר
מרוצה מהפורמט של מאמן זר. גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
גם אם איביץ' לא יישאר בסופו של דבר, המגמה להמשיך עם מאמן זר. לכן המועמדות של ברק בכר, שנחשפה לראשונה ב-ynet, נראית כרגע נמוכה, לאחר שזה בכלל קיבל פניה ממכבי חיפה. "חברויות עם מאמן ישראלי כזה או אחר, שמניבות לכאורה גישושים בתקשורת, זו בדיוק הסיבה שאין רצון בזה במכבי תחת גולדהאר", הסבירו במכבי.
בעלי התפקידים הבכירים ביותר במכבי הנמצאים בארץ מחכים לעדכון מקנדה לגבי גובה התקציב לעונה הבאה. לכן ההכנות תקועות בשלב זה. במכבי כבר נפגשו בין היתר עם נציגי אייל גולסה, העבירו מסרים לאיתי שכטר, אבל אין כרגע כל אפשרות להתקדם. "כולם מחכים להודעה של גולדהאר לגבי גובה התקציב. עד אז אין כלום במכבי ולא יודעים מה לעשות. כל מי שנמצא בארץ מבין שהוא לא כזה רלוונטי", הסבירו במועדון.
2 צפייה בגלריה
 איביץ' על הקווים
 איביץ' על הקווים
יעבור לאירופה? איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
שני השחקנים החשודים בפרשיית "הכדורגלנים והקטינות" כבר לא יחזרו לשחק העונה, והחלטה לגביהם, אחרי סיום הפרשה, תתקבל על ידי גולדהאר.