במהלך שיחת זום שנערכה במסגרת הרצאה למרכז הבינתחומי, אישר אברם גרנט את הפרסום הבלעדי מהבוקר ב-ynet ספורט, לפיו ברצונו לאמן את נבחרת ישראל, וכי יגיע לריאיון בוועדת האיתור.
״אני מכבד את ההליך שבחרה ההתאחדות לכדורגל בכל הנוגע לוועדת האיתור. מבחינתי כל מה שקשור בנבחרת ישראל זו זכות גדולה ואני רוצה לאמן אותה, אגיע לראיון״, אמר גרנט באותה השיחה.
2 צפייה בגלריה
כל מה שקשור בנבחרת זו זכות. גרנט
כל מה שקשור בנבחרת זו זכות. גרנט
כל מה שקשור בנבחרת זו זכות. גרנט
(צילום: AFP)
״גם בקמפיין שעבר שאימנתי את הנבחרת אמרו שאין סיכוי - אמרו שיש את צרפת, שוויץ ואירלנד, בסוף לא עלינו רק במספר שערים. זה קמפיין שלקח אותי למסע הגדול באימון שלי באירופה, וזה מזכיר לי את הקמפיין הנוכחי. אני מסתכל על פלייאוף היורו הקרוב ורואה שיש סיכוי לעבור את סקוטלנד ואז יש עוד משחק אחד. אני אף פעם לא מרים ידיים״.
המאמן הוותיק התייחס לתגובות שהוא מקבל מהסביבה: ״בכל מקום שאני הולך אומרים לי 'למה אתה צריך את זה?', אבל אני ממש חושב שלישראלי בכל מקום בעולם ולא חשוב מה מעמדו, לאמן את נבחרת ישראל זו זכות. כבר הייתי בטופ העולמי, בגמרים הכי נחשבים. בכל הקשור לריגוש, לאמן נבחרת זה לא פחות. זה דבר גדול. לאמן את הנבחרת זה הכי מרגש״.
2 צפייה בגלריה
אברם גרנט
אברם גרנט
"לאמן את הנבחרת זה הכי מרגש"
(צילום: אמיר מאירי)
גרנט סיכם: "היו לי אתגרים וזה הכי מיוחד, גדול מכסף או קריירה. יש לנבחרת סיכוי אמיתי וחומר טוב, בעמידה נכונה אפשר לעשות את זה בזמן נתון. הייתי במעמדים האלה כל כך הרבה פעמים, והניסיון שלי, בשילוב עם ההיכרות עם הכדורגל העולמי והבריטי, אומרים לי שזה אפשרי".