הקרב על שירותיו של נייג'ל האסלביינק. בני סכנין מעוניינת בחלוץ ההולנדי ואף פנתה אל נציגו, אך במקביל קיבלה מידע לפיו גם בני יהודה נכנסה לתמונה, מה שעורר כעס בקרב אנשי הקבוצה: "אנחנו פתחנו איתו ראשונים במו"מ ולא בחשאיות, ולכן זאת לא התנהלות הוגנת מצד בני יהודה. לא עושים דבר כזה".
בסכנין הציבו לנציגו של אקס הפועל באר שבע ועירוני קריית שמונה אולטימטום של 24 שעות, ואם הצדדים לא יגיעו לעמק השווה היא תוותר על צירופו ותחפש חלוץ אחר.
3 צפייה בגלריה
האסלביינק חוגג
האסלביינק חוגג
מי תזכה בו? נייג'ל האסלביינק
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ניסו אביטן
ניסו אביטן
ניסו אביטן
(צילום: אורן אהרוני)
בינתיים סכנין צירפה לסגל את המגן חגי גולדנברג, שחתם אתמול בקבוצה. גם שמו של מוחמד שכר מק"ש עלה כמועמד. בצוות המקצועי החליטו לתת דגש גדול יותר על נושא המשמעת, כולל בדיקות קבועות של משקל גופם, כאשר מי שמונה להיות אחראי על כך הוא מאמן הכושר הספרדי חואן קרלוס.
שחקני הקבוצה עודכנו בהנחיות החדשות ונאמר להם בין היתר כי יעברו בדיקות משקל ואחוזי שומן וכי עליהם יהיה לעמוד בקריטריונים. בשלב ראשון בצוות המקצועי החליטו שלא לאיים בקנס למי שיחרוג מהדרישות, אך הבהירו כי יותר משתי חריגות עלולות להוביל לקנס. "זו התנהלות תקינה של מועדון וחשוב שנעקוב אחרי זה. נתחיל בטוב אבל אם נראה התנהלות לא נכונה מצד שחקן נדע איך לפעול בתקוה שדברים כאלה לא יקרו", אמרו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
בעלי בני יהודה ברק אברמוב
בעלי בני יהודה ברק אברמוב
בעלי בני יהודה ברק אברמוב
(צילום: ראובן שוורץ)
בבני יהודה מסרו שהם לא מגיבים או מתייחסים לפרסומים כאלה ואחרים במהלך חלון ההעברות.