יוסי אבוקסיס וניר קלינגר לא התרגשו יותר מדי מה-0:0 החלש של הפועל באר שבע והפועל תל אביב, ככה זה כשחצי גמר גביע המדינה נמצא מעבר לפינה עבור שתי הקבוצות.
קלינגר, שקבוצתו עדיין בלתי מנוצחת בפלייאוף העליון, העלה הרכב משני באצטדיון טוטו-טרנר: "הראש היה במשחק, אבל היו אילוצים. כואב לי הראש מכל החישובים. ישבנו בסוף השבוע לחשב ולחלק עומסים. עליתי עם ההרכב הכי חזק שלי היום. אני לא חושב שהגביע זה פקטור. אני צריך לחשוב אם צריך לשמור על שחקנים שלא ייפצעו, ואז להוציא אותם".
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
"כואב הראש מכל החישובים". ניר קלינגר
(צילום: טל שחר)
קלינגר המשיך: "זה לא לעניין לשחק בהרכב שני, בינתיים היה חשוב לנו לרשום רצף של קבוצה חזקה, קבוצה שמשחקת כדורגל וממשיכה בדרך שלה. ברור שגם הראש שלנו וגם של באר שבע היה גם בגביע. מצד אחד עם האוכל בא התיאבון, מצד שני אנחנו מודעים למגבלות הסגל שלנו ואנחנו עושים מאמצים אדירים לעשות קומבינציות ולחלק עומסים. זה לא פשוט. השחקנים הם בני אדם וקשה להם, ולמרות זאת שאפו גדול להם שנתנו מאמץ".
אבוקסיס לא היה מרוצה מהיכולת: "אני מאוכזב מקבלת ההחלטות שלנו, שיחקנו בלי חוכמה. קבלת החלטות נוראית בשליש האחרון. במחצית השנייה זה נראה אחרת אחרי כל החילופים. לא אשקר, חשבנו על יום רביעי בגביע, בגלל שאנחנו שלושה משחקים בשבוע זה סכנת נפשות. כל השחקנים מההרכב שלא שיחקו היו על סף פציעות.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(צילום: ראובן שוורץ)
"יש שתי אפשרויות: לסכן שחקנים לקראת רביעי או לשמור אותם, אם מישהו היה נפצע היו אומרים שאני חסר אחריות", המשיך המאמן. "זה סכנה לשתף שחקנים שלושה משחקים בשבוע. אבל אין מה לעשות, כשיש יותר מדי שינויים בהרכב, קשה להשיג המשכיות. בטדי שיחקנו מצוין ולא ניצחנו. יכול להיות שהראש נמצא ברביעי, כל המאני-טיים מתרכז למשחק הזה. כמובן שכל מאמן שמגיע לחצי הגמר חושב על הגמר, אתה כבר בסוף, אתה כבר נמצא שם. כל קבוצה מהארבע חזקה. נצטרך להיות במיטבנו".