שלושה ימים בלבד לאחר הניצחון על הפועל חדרה, מכבי ת"א תחזור בשבת לליגת העל כשתתארח אצל הפועל כפ"ס (19:50) במשחק במסגרת המחזור ה-21.
"כמו בכל משחק, אנחנו מתכוננים ליריבה שייתכן שתחכה לנו מאחור", סיפר מאמן הצהובים, פטריק ואן לוון. "אבל גם ליריבה שרוצה לשחק כדורגל. אנחנו מוכנים להגיב כקבוצה. עשינו עבודה בשבועות הקודמים, כעת יש לנו רק יומיים להתכונן, אנחנו צריכים לקחת דברים שעבדנו עליהם ולהשתמש בהם".
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
גאה בשחקנים. פטריק ואן לוון
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
יעלו לפסגה בשבת? מכבי תל אביב
(צילום: ראובן שוורץ)
על ההתרשמות מה-1:3 על חדרה, אמר ואן לוון: "הקבוצה נראתה טוב, השקיעה מאמץ כדי שנכבוש מוקדם וכפי שכבר אמרתי - עבדנו על זה וזה השתלם. היו לנו הזדמנויות לכבוש עוד אם היינו נותנים יותר תשומת לב אחד לשני או עושים את הריצות ברגעים הנכונים. הייתה לנו יריבה שגם ניסתה לשחק כדורגל, זה פתח את המשחק קצת יותר. אני חושב שהשערים גם הראו שאנחנו לא תלויים רק בחלוצים אלא שגם הקשרים הגיעו לעמדות הבקעה. זה רווח משבוע של עבודה קשה".
ואן לוון דיבר על ההתקדמות של הקבוצה תחתיו: "התהליך הוא המשכיות של משחקים, יחד עם ההחלטה של הממשלה על שבועיים של פגרה שנתנה לנו אפשרות לעבוד היטב. אני חושב שבתקופה הזו הנחנו את היסודות לעבודה הנוכחית שלנו. כמובן שאנחנו ממשיכים בכך".
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
התאוששו מהר מהפיגור. פרץ חוגג עם החברים
(צילום: ראובן שוורץ)
דור פרץ: "לפני שבוע המשחק היה הרבה יותר קשה, הרבה יותר צפוף, אתמול היו יותר שטחים והיו לנו פתרונות יצירתיים יותר והכרענו אותו יחסית מוקדם. בפיגור 1:0 בדקה החמישית המשחק רק התחיל מבחינתנו, הרמנו את הראש מהר מאוד וידענו שצריך לנצח".