הזעזוע שאחרי הכישלון. מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ', ועוזרו שי ברדה, הודיעו הערב (שבת) על החלטתם להתפטר מתפקידם בעקבות ההפסד 2:0 למ.ס אשדוד, שהותיר את הקבוצה מחוץ לפלייאוף העליון.
מבית"ר ירושלים נמסר: "לאחר המשחק הערב החליטו מאמני הקבוצה, סלובודן דראפיץ ושי ברדה לסיים את תפקידם והודיעו לבעלים משה חוגג על התפטרותם. לאחר קבלת ההודעה, אמר משה חוגג: 'מדובר בצמד מאמנים מצוינים שהם גם אנשים מעל הכל. אני אוהב אותם, מכבד אותם, ומעריך את כל הרצון הטוב וההשקעה הגדולה שלהם. מאוד רציתי שהם יצליחו אבל לצערנו כשלנו במטרות שלנו העונה. אני מודה להם על הניסיון ומאחל להם בהצלחה בהמשך'".
3 צפייה בגלריה
דראפיץ' וברדה
דראפיץ' וברדה
דראפיץ' וברדה
(צילום: ראובן שוורץ)
סלובודן דראפיץ׳ אמר: "עברנו עונה עם תהפוכות גדולות, ולצערנו לא הצלחנו להביא את השחקנים למה שציפינו. אני מאחל לקבוצה בהצלחה בהמשך ובטוח שגם המועדון וגם אנחנו נדע ימים טובים מאלה".
שי ברדה הוסיף: "הגענו לכאן עם המון מוטיבציה ורצון להצליח, אבל לפעמים דברים לא מסתדרים. אנחנו אוהבים את ביתר ומקווים להצלחה בהמשך הדרך". יוסי מזרחי עשוי לעמוד על הקווים במהלך הפלייאוף התחתון. ריימונד אטוולד, מאמן נתניה, מועמד להגיע בעונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
אלירן עטר מאוכזב
אלירן עטר מאוכזב
אלירן עטר מאוכזב
(צילום: ראובן שוורץ)
עוד לפני ההודעה על ההתפטרות אמר ברדה: "מהדקה העשירית לא הרווחנו כדורים. גם מבחינה התקפית לא העברנו את המסר בצורה נכונה. בכדורגל אתה צריך להרוויח את הנקודות דרך עבודה קשה. הפסדנו בצדק. התחושות בחדר ההלבשה לא נעימות. אנחנו מנסים לעשות את הדברים למען המועדון אבל לא מצליחים. החוכמה היא לדעת למצוא את הפתרונות כמה שיותר מהר. לא השגנו את המטרות שלנו. אי אפשר לייצר כדורגל בלי לייצר דברים אלמנטריים ונכשלנו בזה".
3 צפייה בגלריה
עלי מוחמד מאוכזב
עלי מוחמד מאוכזב
גם עלי מוחמד
(צילום: ראובן שוורץ)
על השאלה אם אפשר להגדיר את העונה של בית"ר ככישלון אמר ברדה: "חד משמעית. בית"ר ירושלים הרבה יותר חשובה מהעתיד שלי ושל סלובודן דראפיץ'".
השוער, איתמר ניצן: "קיבלנו את המציאות ישר לפנים. לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון. היו לנו הרבה הזדמנויות ולא עשינו איתן כלום. הטבלה לא משקרת, אנחנו צריכים להיזהר לא להסתבך".
פורסם לראשונה: 22:01, 20.03.21