מכבי תל אביב עשויה שלא להופיע למשחקה מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור האחרון של העונה ביום שלישי, כך משתמע מהמכתב ששלחה הערב (ראשון) לראשי מינהלת הליגה.
במכתב טענה האלופה שארבעה משחקניה נמצאים בבידוד בטעות, האחרון נשלח לשם היום (מאור קנדיל) ולכן אין ערך ספורטיבי למשחק, כך שבמידה שבמינהלת לא יתנו לה תשובות עד מחר בבוקר, היא "תשקול צעדיה". על המכתב חתומה שרון תמם, המשנה למנכ"ל המועדון.
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' על הקווים
ולדימיר איביץ' על הקווים
מכבי ת"א תחרים את המשחק מול ב"ש? ולדימיר איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
"היום התבשרנו על שחקן נוסף מהקבוצה אשר נאלץ להיכנס לבידוד עקב טעות. זהו השחקן הרביעי שמקבל הודעה לאחר ששלושה שחקנים ומנהל הקבוצה קיבלו הודעה דומה ערב המשחק נגד מכבי חיפה", נכתב. "על אף חוסר הספורטיביות העצום ועל אף שהמועדון ציפה לקבל תשובות המבטלות את הודעת הבידוד טרם היציאה לחיפה, הוחלט במועדון להתייצב כמתוכנן למשחק בשבת, ללא שלושת השחקנים, תוך ציפיה וביטחון שפניותינו לגורמים הרלוונטיים יענו בסמוך למשחק או לכל המאוחר בבוקר שלמחרת".
"ואולם, אף גורם לא טרח לענות לפניותינו, קל וחומר שלא לשלוח הודעה בדבר ביטול הבידוד וכל זאת בעת שארבעה שחקנים נמצאים בבידוד בטעות ואינם יכולים להתאמן ו/או לשחק עם הקבוצה, דבר הגורם נזק הן למועדון והן לשחקנים עצמם".
2 צפייה בגלריה
מאור קנדיל מול ליידנר
מאור קנדיל מול ליידנר
נכנס היום לבידוד. קנדיל
(צילום: אורן אהרוני)
"חשוב לנו להזכיר באופן שאינו משתמע לשתי פנים - העובדה שהקבוצה זכתה באליפות אינה מבטלת את הערך הספורטיבי של המשחקים שנותרו. לקבוצה מטרות נוספות העונה והיא זקוקה לכל שחקני הכשירים ללא יוצא מן הכלל. ככל ומינהלת הליגות אינה רואה ערך ספורטיבי במשחק, יש לבטלו או לדחותו".
"בנסיבות אלו, ועם כל הצער שבדבר, במידה שלא נקבל תשובות עד מחר בבוקר ויוחלט לקיים את המשחק ביום שלישי הקרוב כמתוכנן על אף חסרונם של השחקנים וחוסר הספורטיביות כאמור, נשקול צעדינו".
"בשולי הדברים נציים כי העובדה שרק שחקני מכבי תל אביב קיבלו הודעה להיכנס לבידוד תמוהה בעינינו ואף אינה הגיונית מבחינה סטטיסטית לאור הפרסום כי משרד הבריאות הוציא בסוף השבוע האחרון עשרות אלפי הודעות דומות".
גורמים במינהלת מסרו בתגובה: "עם כל הצער ששחקניה נכנסו לבידוד, מכבי ת"א חייבת להופיע ולשחק. כל דחייה של המשחק עלולה לגרום לנזקים. אנחנו נשלח מכתב תשובה מנומק למכבי ת"א".