בבני סכנין קיבלה היום (חמישי) אישור מהבקרה ותשחק בליגת העל בעונה הקרובה. בתחילת השבוע בקרת התקציבים הודיעה כי המועדון לא הגיש את מסמכי הערבויות ולכן הקבוצה תשחק בליגה הלאומית.
יו”ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, הגיע עוד אתמול לבקרה והגיש את המסמכים הנדרשים כולל הביטחונות הכספיים. לאחר מכן הוגש ערעור לבית הדין העליון, שקיבל את העתירה ואישר לעולה החדשה לשחק בליגה הבכירה.
2 צפייה בגלריה
שחקני סכנין חוגגים
שחקני סכנין חוגגים
בכל זאת ישחקו בליגת העל. שחקני סכנין
(צילום: ראובן שוורץ)
עוד לפני כן הבהירו בהנהלה כי הם לא חששו: "אנחנו רגילים כבר להתנהלות סביבנו וכלפינו, וגם הפעם נוכיח שסכנין קבוצה ראויה ומתאימה לליגת העל בכל הפרמטרים". במועדון גם הבהירו שיפעלו כדי לגייס ספונסרים נוספים.
בצל העניינים הביורוקרטיים, סכנין מתכוננת למשחק פתיחת העונה בשבת (19:45) בדוחא מול בני יהודה. השוער, מחמוד קנדיל, שנפצע השבוע באימון, סובל מקרע חלקי במפשעה בשל עומס וייעדר מהמשחק. השוער צפוי לשוב רק לאחר פגרת הנבחרת, כאשר מי שימלא את מקומו בין הקורות הוא שוער המשנה, רמי חמאדה שהצטרף בחלון העברות בקיץ. חמאדה שרשם 28 הופעות בנבחרת פלסטין יערוך כאמור את הופעת הבכורה שלו בליגת העל ובסכנין בטוחים שיעמוד במשימה.
2 צפייה בגלריה
מחמוד קנדיל
מחמוד קנדיל
מחמוד קנדיל. פצוע
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שייכלל בסגל של המאמן אלדד שביט הוא הבלם מארון גנטוס שהחלים מקורונה. לעומתו, המגן איקוום אוטין טרם סיים את תקופת הבידוד ולא ישחק.