לאחר שבע שנים בתפקיד, שרון אביטן ביקש לסיים בתום העונה את תפקידו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל ב"ש. מי שיוביל את המחלקה החל מ-2021/22 יהיה מאור מליקסון - כך הודיעה הבוקר (שישי) הקבוצה.
נשיאת המועדון, אלונה ברקת, אמרה: "במשך שנים שרון הוביל את מחלקת הנוער במסירות ובנאמנות תוך אהבה גדולה למשחק ולמועדון, אהבה שליוותה אותו גם כשחקן. אני מודה לשרון בשם כל משפחת הפועל ב"ש על פועלו ועל דורות של שחקנים שהתחנכו והתעצבו במחלקת הנוער. אני מברכת את מאור עם כניסתו לתפקיד. מאור מחובר באופן חזק מאד לדור העתיד ולילדים במחלקת הנוער ואני מאחלת לו הצלחה רבה".
2 צפייה בגלריה
מאור מליקסון
מאור מליקסון
עובר למחלקת הנוער. מליקסון
(צילום: הרצל יוסף)
2 צפייה בגלריה
ייפרד בקיץ מהמועדון אחרי 7 שנים. אביטן
ייפרד בקיץ מהמועדון אחרי 7 שנים. אביטן
ייפרד בקיץ מהמועדון אחרי 7 שנים. אביטן
(צילום: שי מוגילבסקי)
"אני שמח ונרגש לקבל על עצמי את התפקיד", הודה מליקסון. "זאת הזדמנות בשבילי להחזיר על האהבה והתמיכה שקיבלתי מהמועדון והאוהדים כל השנים. המטרה שעומדת לנגד עיני היא פיתוח הדור הבא של שחקני הפועל ב"ש. אני רוצה להודות לשרון אביטן על שנים רבות של עבודה, נתינה מהלב ודאגה למען המחלקה. אני מודה לאלונה ברקת ואסי רחמים על האמון בי".
אביטן סיכם: "לאחר 7 שנים, החלטתי שהגיע הזמן לשנות כיוון. אני רוצה להודות למועדון ולעומדים בראשו על השנים היפות. מועדון הפועל ב"ש היה, הינו וימשיך להיות הבית שלי".

בני יהודה: "קיווינו לקבל כרטיסים, זה לא קרה"

הפועל באר שבע לא תעביר לבני יהודה כרטיסים לקראת המשחק מחר (שבת, 19:15) והכתומים התאכזבו מכך שלא יגיע קהל חוץ לעודד אותם בטרנר. "למרות בקשות חוזרות ונשנות מצידנו ומצד מינהלת הליגות, הנהלת הפועל באר שבע החליטה שלא להעביר לרשותנו כרטיסים לקראת המשחק מחר (שבת) באצטדיון טרנר. חשוב להדגיש שעל פי מתווה חזרת הקהל החדש, קבוצה ביתית אינה מחויבת להעביר כרטיסים לקבוצה האורחת, אבל כן קיווינו שנוכל לקבל אחוז מסוים מכמות הכרטיסים הכללית, לצערנו זה לא קרה", נמסר מהמועדון.
מהפועל באר שבע נמסר בתגובה: ״הטענות לגבי "מתיחות" מול בני יהודה הינן שקריות ואין להן כל שחר. כלל האישורים לחלקים מתוך אצטדיון טוטו טרנר התקבלו רק אתמול בערב והוא עדיין פועל תחת מגבלות של כמות קהל בכל יציע בשל עבודות על גג האצטדיון. בנוסף, רק אתמול בערב התקבל האישור הרשמי מטעם מינהלת הליגות לכדורגל באשר להכנסת 5000 אוהדים. הקצאת כרטיסים לקהל אורחת ביציע הצפוני הייתה למעשה גורמת לכך שרוב היציע יינתן לקבוצת החוץ בשל הפרדת הכיסאות והחציצה הנדרשת, מה שהיה מותיר לטובת האוהדים שלנו רק 3000 כרטיסים מתוך ה-5000 המאושרים למשחק"
כמו כן, חשוב לציין כי המועדון הצהיר בכל שלב בו ניתנה לו הבחירה כי אינו יקצה לקהל החוץ כרטיסים, כך שהטענה לגבי "מתיחות" מול בני יהודה הינה מגוחכת", נמסר מבאר שבע.